  • 51. Data: 2010-04-16 00:31:37
    Temat: Re: 120 Alf 159 dla Policji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości news:

    > Porównywanie z takimi wersjami seryjnej 159 nie ma sensu.

    Ale to są właśnie auta, które powinny być zakupione jeśli potrzeba czegoś
    szybkiego.
    Lans w Alfach to sobie polucjanci mogą uprawiać za własną kasę.

    > Gdyby wybrali mniejsze samochody, to by się zapewne znaleźli wyśmiewający
    > taką decyzję.

    Ale chociaż kasa pozostałaby w budżecie.
    Ponoć biednym.

    >Niestety Policja jak się nie obróci, to ma d.. z przodu.

    Niech sie zwolnią biedaczki.
    A Ty mógłbyś już dac sobie siana z tą obroną psiarni z byle okazji.
    Idź z tym na jakieś policyjne forum.

  • 52. Data: 2010-04-16 00:32:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wrzuciłem nazwy w Google, wynik:
    >
    > Mucha Sp. J. - Autoryzowany dealer firmy OPEL
    > Fiat ACM Poznań
    > CARSED Autoryzowany Dealer SKODA AUTO (i VW)
    > Renault Polska sp. z o.o.
    > Skoda Polmot Auto - autoryzowany dealer i serwis samochodów Skoda
    >
    > A ten Ramet z Czech to nie wiem skąd się tam wziął - musieli z jakimś
    > dealerem się dogadać. Pewnie też Skoda ;)

    I kto wygrał?
    A kto wygrał poprzedni przetarg na auta dla policji?
    Przypomnę - zakupili Stilo. ;-)

  • 53. Data: 2010-04-16 01:07:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-15, Rafał Grzelak <n...@d...com> wrote:

    > Nikt przytomny nie da sie zlapac (zakladajac, ze faktycznie nie bedzie
    > zasuwac na zlamanie karku).

    Może po prostu zaczną a) łapać od razu, bez wielokilometrowego polowania
    na maksymalną ilość punktów, b) będą wreszcie działać prewencyjnie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 54. Data: 2010-04-16 01:27:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Apr 2010 16:14:11 -0700 (PDT), Przemek V wrote:
    >Będą oznakowane czyli koniec z cichociemnością

    Oznakowane beda paskami z boku.
    Trudnymi do zauwazenia w lusterkach :-)

    J.

  • 55. Data: 2010-04-16 01:32:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 00:32:39 +0200, Cavallino wrote:
    >I kto wygrał?
    >A kto wygrał poprzedni przetarg na auta dla policji?
    >Przypomnę - zakupili Stilo. ;-)

    Nie od dzis wiadomo ze fiat ma najtansze auta :-)

    No i KIA niedawno przetarg wygrala.

    J.

  • 56. Data: 2010-04-16 01:45:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 00:31:37 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ale to są właśnie auta, które powinny być zakupione jeśli potrzeba czegoś
    > szybkiego.

    I ile by wtedy musieli wydać? To by się dopiero krzyk podniósł...

    > Lans w Alfach to sobie polucjanci mogą uprawiać za własną kasę.

    W przetargu pewnie brała udział Octavia (nie sądzę, by Superba wystawili),
    a okazała się droższa. Gdzie tu lans? Tania włoszczyzna ;)

    > Ale chociaż kasa pozostałaby w budżecie.
    > Ponoć biednym.

    Nie licz na to, że oni by na tym skorzystali...

    > Niech sie zwolnią biedaczki.
    > A Ty mógłbyś już dac sobie siana z tą obroną psiarni z byle okazji.
    > Idź z tym na jakieś policyjne forum.

    A Ty mógłbyś już dać sobie spokój z atakowaniem Policji przy byle okazji.
    Idź z tym na jakieś forum "JP na 100%", przyklasną Ci.
    Raptem drugi raz się wypowiadam na ten temat w ostatnim czasie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 57. Data: 2010-04-16 01:48:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 00:32:39 +0200, Cavallino napisał(a):

    > I kto wygrał?
    > A kto wygrał poprzedni przetarg na auta dla policji?
    > Przypomnę - zakupili Stilo. ;-)

    Różne auta wygrywają. Ile Cee'dów kupili? Z kolei busy mają VW. Pewnie w
    lokalnych przetargach znajdzie się wszystko co możliwe. Widziałem nawet
    miśków w CC, aż wystawali przez okna.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 58. Data: 2010-04-16 01:49:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 01:27:08 +0200, J.F. napisał(a):

    > Oznakowane beda paskami z boku.
    > Trudnymi do zauwazenia w lusterkach :-)

    Koguty na dachu raczej zauważysz :)
    W SIWZ masz nawet rysunki poglądowe.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 59. Data: 2010-04-16 01:50:26
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Może po prostu zaczną a) łapać od razu, bez wielokilometrowego
    > polowania na maksymalną ilość punktów, b) będą wreszcie działać
    > prewencyjnie.

    To jak te auta maja na siebie zarobic?
    Cos mi sie tu nie kalkuluje... do tej pory vr byl calkiem niezlym
    biznesem - nie urywa sie kogutowi zlotych jaj... czy jakos tak. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 60. Data: 2010-04-16 08:31:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-16, Grejon <g...@g...pl> wrote:

    > To może w ogóle sprywatyzujmy Policję i wprowadźmy na giełdę? ;)

    Nowo przyjęty do służby policjant przez pomyłkę w księgowości nie
    dostawał pensji przez 4 miesiące. Po odkryciu pomyłki przełożony wzywa
    policjanta na rozmowę.
    - Heniu od 4 miesięcy nie dostajesz pensji. Czemu nic nie mówiłeś?
    - Myślałem, że jak dostałem broń służbową to mam sobie już jakoś
    radzić...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski