  • 141. Data: 2010-04-18 18:47:33
    Temat: Re: 120 Alf 159 dla Policji
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    wiadomości news:hq98a9$hnm$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Przejrzyj sobie na Samar.pl listę kompaktów mocniejszych niż 200 KM.
    > Większość jest tańsza od Alfy 159 o tej mocy.

    A skąd wiesz, jakie wersje AR kupili? Może 2.4 JTDM 200 KM? Ile masz
    tańszych kompaktów o tej mocy z silnikiem diesla?

    Jurand.

  • 142. Data: 2010-04-18 19:44:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > A skąd wiesz, jakie wersje AR kupili? Może 2.4 JTDM 200 KM?

    Tym bardziej.

    >Ile masz tańszych kompaktów o tej mocy z silnikiem diesla?

    Tu już może być problem, o ile diesel był w wymaganiach.

  • 143. Data: 2010-04-21 03:15:36
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 19:44:58 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Tu już może być problem, o ile diesel był w wymaganiach.

    Nie było.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 144. Data: 2010-04-21 09:31:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie było.

    No to nie miał szans wygrać samochód z dieslem.

  • 145. Data: 2010-04-21 12:08:08
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    wiadomości news:hqm9l0$bjm$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > No to nie miał szans wygrać samochód z dieslem.

    Czyli zaoferowali 159-kę z nowym 1750 turbobenzynowcem. Fajny samochód ;)

    Jurand.

  • 146. Data: 2010-04-21 21:38:30
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hqm9l0$bjm$1@news.onet.pl...

    > Czyli zaoferowali 159-kę z nowym 1750 turbobenzynowcem. Fajny samochód ;)

    Zrobiłem jakieś 800 km. Alfą 159 2.2 w tym 600 km na trasie. Fajne, poprawne
    auto owszem ale poza wyglądem to nie wiem gdzie to cuoresportivo w niej
    siedzi.

  • 147. Data: 2010-04-21 22:35:00
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4bcf5435$0$19165$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]

    > Zrobiłem jakieś 800 km. Alfą 159 2.2 w tym 600 km na trasie. Fajne,
    > poprawne auto owszem ale poza wyglądem to nie wiem gdzie to cuoresportivo

    Bo jeździłeś jedną z gorszych jednostek napędowych. W Alfach 159 jak na
    razie są tylko 4 sensowne silniki - 3 turbodiesle (1.9 120 KM, 1.9 150 KM i
    2.4 JTDM 200 KM) oraz nowa 1750 TBi (200 KM).

    Jurand.

  • 148. Data: 2010-04-23 20:53:21
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

> [...]
    > razie są tylko 4 sensowne silniki - 3 turbodiesle (1.9 120 KM, 1.9 150 KM
    > i 2.4 JTDM 200 KM) oraz nowa 1750 TBi (200 KM).

    Może tak ale prowadzić też się jakoś supercudownie nie prowadziła. C-Max z
    wypożyczalni był bardziej żwawy i dający jakieś wyczucie co się dzieje na
    drodze. Zajefajnie, że na zegarach jest napisane po włosku ale jakoś ogólnie
    trochę rozczarowałem się.