    From: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 11-te nie znajduj
    Date: Thu, 25 Nov 2010 18:00:24 +0100

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 15:09:31 +0100, TGor napisał(a):

    > napisałeś:
    > "to tam można zostawić, a na miejscu (np. na płocie)
    > zostawić karteczkę z info"
    >
    > ja napisałem:
    >
    > "Nie ma takiego prawa, które nakazywałoby fatygowanie znalazcy. Niech
    > ten, co zgubił lata po nocy i rozkleja karteczki"
    >
    > ty na to:
    >
    > "Właśnie jest, tylko mało kto o tym wie. I o tym właśnie jest ten cały
    > wątek. Możesz szukać właściciela na własną rękę, dać ogłoszenie"
    >
    > więc nie mów, że nie napisałeś... tracisz wiarygodność

    Nigdzie nie napisałem, że muszą to być koniecznie ogłoszenia. Można np.
    oddać na policję. Ale jak się wzięło znalezioną rzecz, to choć minimalnie
    (np. oddając ją na policję) pofatygować się trzeba.
    To nie ja mam problemy z wiarygodnością, tylko Ty z interpretacją.
    Podtrzymuję w 100 % to co wcześniej napisałem.

    --
    GLaF