eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody100KM z 1L › Re: 100KM z 1L
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 100KM z 1L
    Date: Mon, 25 Jan 2010 13:38:52 -0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 59
    Message-ID: <hjk6td$frn$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f...@q...googlegroups.com>
    <hip8us$9g9$1@news.onet.pl>
    <4...@2...googlegroups.com>
    <hipcsh$otb$3@node1.news.atman.pl> <hipe3q$odj$1@news.onet.pl>
    <hiq9f5$fvk$2@atlantis.news.neostrada.pl> <hit2fq$hp4$1@news.onet.pl>
    <hitavl$j4m$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hiuttv$kgd$1@news.onet.pl>
    <hiv27t$f7o$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hj15u6$hut$1@news.onet.pl>
    <hj2no9$fk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hj3q9r$5i3$1@news.onet.pl>
    <hj4uqp$lth$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hj6qqo$v9f$1@news.onet.pl>
    <hj7re9$o87$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hj9etb$i4o$1@news.onet.pl>
    <hj9kup$st0$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1264426733 16247 194.80.173.254 (25 Jan 2010 13:38:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Jan 2010 13:38:53 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <hj9kup$st0$1@inews.gazeta.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-User: radnor
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2249723
    [ ukryj nagłówki ]



    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message
    news:hj9kup$st0$1@inews.gazeta.pl...
    > Mario wrote:
    >
    >>
    >> >
    >> > Jeżeli chodzi o tuning używanych, to w małym silniku to są też
    >> > znacznie mniejsze pieniądze. Sam mam Cinquecento w którym mam
    >> > około 80-90KM i nie jest to drogie w zbudowaniu. Sama baza CC to
    >> > jakieś grosze, silnik z przełożeniem można myśleć od 2000zł.
    >> > Zawieszenie i reszta to już wg. uznania. Za 10000zł można myśleć o
    >> > zupełnie profesjonalnym uturbieniu Seicento tak w okolice 150KM+.
    >> >
    >> > Im większy samochód i większe silniki to wszystko idzie odpowiednio
    >> > w górę - często nawet bez uzasadnienia w faktycznie ponoszonych
    >> > kosztach, ale po prostu jest drożej i już :)
    >>
    >> Tu się nie zgadzam.
    >> Różnych części do autek amerykańskich (większe silniki :-) ) jest
    >> cała masa i to relatywnie tanio, gdyż jest spory wybór, konkurencja u
    >> producentów itp. Za 10000zł, można spokojnie też założyć
    >> supercharger do takiego 5.7 i robi Ci się zamiast 320KM -> 400KM+.
    >> To po co wydawać taką kasę na tylko 150KM? Pytam serio.
    >
    > Czyli w obydwu wypadkach dodatkowe circa 100KM za 10k pln.
    >
    > Z "drobną" różnicą w masie samego pojazdu i przyroście procentowym w
    > stosunku do bazowej mocy.
    >
    > CC ze stupięćdziesięciokonnym silnikiem... maszyna do zwijania asfaltu,
    > a nie samochód ;-)
    >
    > Ktoś mnie kiedyś przewiózł mocno zrobionym CC (coś koło 100 KM) po
    > lotnisku, i nie wyobrażam sobie jazdy ze 150 konikami...

    Pytanie, jak to skreca (mocnych FWD ze szpera kilka mialem i wiecej nie
    chce), i po ilu kilometrach rozsypie sie skrzynia i przeniesienie napedu.



    Pozdrawiam
    Kamil


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: