  • Data: 2010-01-17 12:57:22
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja nie wiem. Są jacyś? :)

    Skoro dla większości piszących tutaj, najważniejszy jest współczynnik
    "ile koni z litra" i oczywiście skrzynia manualna, co by wykorzystać w
    101% możliwości silnika, aha.. no i bym zapomniał - zawieszenie
    umożliwiające zapieprzanie po zakrętach na granicy przyczepności..
    No to powiedz, to wszystko do codziennej jazdy?

    Mnie na przykład nie podnieca wszystko powyższe, nie mam żyłki rajdowca,
    pucharu sejczento ;-)
    Choć jak pokazała ostatnio pogoda, jakoś sobie radzę na lodzie :-)
    to wolę mieć mocne auto, V8 z automatem. :-)

    pozdrawiam
    mario