  • Data: 2013-01-06 20:26:24
    Temat: Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-06 20:02, RadoslawF wrote:
    [.....]
    > Jak rozumiem nie zdradzisz co to za dane ?
    > Gdybyś to zrobił okazało by się że nie są to dane do których
    > odwołujesz się co chwile więc i szybszy dostęp i odczyt w SSD
    > będzie niepotrzebny.
    Ooops, nie wiedziałem że to takie ważne. Dane to przecież dane. Zapisuje
    się je w bazie po to, aby je odczytywać. :-D I jak danych jest dużo to
    nie ma znaczenia czy się odwołuje do nich często czy też rzadko ponieważ
    każde odwołanie trwa zauważalnie długo i należałoby coś zrobić aby ten
    czas skrócić. Tak czy inaczej, zdradzę: https://www.pokertracker.com. Ta
    aplikacja podczas gry w pokera zapisuje w bazie danych rozdania i na
    podstawie tych rozdań tworzy różnego rodzaju wskaźniki/statystyki.
    Szybki dostęp jest jak najbardziej potrzebny ponieważ w trakcie gry HUD
    (będący częścią tego softu) potrafi na bieżąco aktualizować i wyświetlać
    statystyki graczy. Do analizy danych offline szybkie odczyty z bazy
    również są potrzebne.