  • Data: 2019-07-12 23:13:48
    Temat: Re: 1000+
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Jul 2019 12:14:48 +0200, Trybun napisał(a):

    > No i co z tym robią? najwyraźniej znowu komuś zabrakło wyobraźni przy
    > tworzeniu przepisu..

    > Czyli ni mniej ni więcej sugerujesz że pojazd nie jest rejestrowany na
    > podstawie wydania tablic i przypisania nowego nazwiska do pojazdu tylko
    > na podstawie umowy kupna-sprzedaży, w tym wypadku - kupna bez wiedzy
    > nabywcy?

    Pojazd jest zarejestrowany, bo jest w rejestrze :-)

    A w tym rejestrze jest gdzies i twoje nazwisko, jesli poprzedni
    wlasciel urzad powiadomil :-)

    > Nie, zarejestrowane będzie na niego jak dostanie nowe tablice i
    > odnotowane zostanie wszystko w WK.

    Alez jest zareestrowane, wiec dopuszczone do ruchu,
    wiec musi posiadac OC. A na kogo zarejestrowane, to drugorzedne :-)

    > Perspektywy tylko takie że wziąć bańkę benzyny i w proteście dokonać
    > samospalenia. Gdzie są ci moi Obywatela rzecznicy??? Ale chyba naciągasz
    > rzeczywistość, przynajmniej w punktach 'c, d, e". Jak wejdzie to "prawo"
    > nawet w Polsce nie działa wstecz. Co do punktu "d" to nic nie
    > rozbierałem i tak zeznam.

    Skoro nie rozbierales, to gdzie jest ?
    Jest ? To kara za brak OC i ... moze nowy przepis da ci 14 dni na
    uregolowanie rejestracji, a potem kara :-)

    > To przecie chyba oczywiste że zgłosił że sprzedał.

    Nie, to wcale nie oczywiste.

    Tym niemniej w czasach przedkomputerowych urzad wsadzil pisemko do
    teczki i byc moze zapomnial.
    A teraz to myslisz, ze ile czasu zajmie informatykowi wyszukanie tych
    pojazdow, gdzie zgloszono sprzedaz, ale nowy wlasciciel nie
    przerejestrowal ?

    > Pytanie tylko co
    > dalej z tym autem, bo w automatyczną rejestrację na nowego właściciela
    > na podstawie umowy kupna-sprzedaży jakoś ciężko mi uwierzyć.

    I slusznie, ale to nie tak jak myslisz - urzad nowego DR nie wystawil,
    ale dobrze wie gdzie mandat wyslac :-)

    IMO - slabo sie zastanowiles :-)

    J.