    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1000+
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 28 Jun 2019 17:59:57 GMT

    Użytkownik ToMasz N...@o...pl ...

    > nie szanowni Panowie. temat to 1000+, a nie: jakie to głupie że
    > musimy przerejestrowywać auta. Mnie dziwi lament nad wysokością
    > kary, za czyn, który przy minimalnej dozie dobrej woli nigdy nie
    > nastąpi. Piszecie o tym że w innych krajach jest lepiej. Fajnie, ale
    > to nie na temat. napiszcie jakie są kary za nie zgłoszenie
    > zakupu/sprzedaży ToMasz

    No to przeciez ci pisze.
    Wymyslanie wysokich kar za rzecz która nie niesie za soba praktycznie
    zadnych negatywnych skutków, gdzie dodatkowo panstwo niepotrzebnie
    utrudnia zycie obywatelom to bezsens. IMO.
    Jezeli wymaga sie czegos od ludzi, to najpierw trzeba wymagac od siebie.

    Mozemy oczywiście powiedziec, ze robimy przepis na obowiazek noszenia
    zoltych czapek, a jak ktos załozy inny kolor to 5kpln kary bo przeciez co
    to za problem nosic zolta czapke i ze była jasnosc konsekwencji noszenia
    czerwonych ale czy to o to chodzi ze panstwo karało ludzi za cos co
    nikomu nie przeszkadza?
    Mało jest spraw które sa naprawde wazne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton