    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 21 Dec 2014 12:46:38 -0800 (PST)
    <m6jspu$ge0$1@node1.news.atman.pl> <m6k1ap$gs2$1@speranza.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <m6kcpi$829$1@dont-email.me> <3...@p...pl.invalid>
    <m6kire$2eh$1@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <m6kre2$dc6$1@dont-email.me> <m6ku23$omm$1@dont-email.me>
    <m6nhe3$pac$1@mx1.internetia.pl> <m6pab0$eu4$1@dont-email.me>
    <m6pc99$b8j$1@node2.news.atman.pl> <m6qdsg$c9l$1@mx1.internetia.pl>
    <m6qsju$h0e$1@dont-email.me> <m6rbfm$2pu$1@node1.news.atman.pl>
    <m6s00g$a1e$1@dont-email.me> <m6t159$4kj$1@dont-email.me>
    <m72mnt$sbj$1@dont-email.me> <m7415s$agl$1@dont-email.me>
    <m74eqj$9v9$1@dont-email.me> <m74hbj$91c$1@node1.news.atman.pl>
    <m74i1d$pln$1@dont-email.me> <m74n4j$fov$1@node1.news.atman.pl>
    <m75186$rl8$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <54969048$0$2645$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 grudnia 2014 10:18:02 UTC+1 użytkownik Jankol napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > ========================
    > kog.: Z maksymalną dopuszczalną jaka obowiązuje wszystkich.
    > ==================================
    > Jan.: Czyli nadal wina kierowcy pojazdu uprzywilejowanego, bo
    > przy tych dopuszczalnych też są wypadki.
    > W terenie zabudowanym często jest max 70 km/h.
    > W nocy to może być za dużo, bo : "nawaleni", niepełnosprawni oznakowani, itd.
    > To w końcu ile km/h ma jechać pojazd uprzywilejowany ?
    > =============
    > kog.: W bonusie mogą pojechać jednokierunkową pod prąd, przejechać na czerwonym
    świetle z zachowaniem szczególnej ostrożności. Zabitym nie pomogą bo nikt im nie jest
    w stanie pomóc. Ponieważ nie mają stosownej wiedzy medycznej są w stanie pomóc lekko
    rannym, Lekko rani doczekają do przyjazdu karetki. Jeśli ranni będą uwięzieni w
    samochodach to bez straży pożarnej ich nie wyciągną. Zresztą bez specjalnych
    kołnierzy które mają strażacy i ratownicy medyczni rannych ruszać postronnym osobom
    nie wolno.
    > Jak bym był ranny i jakiś policjant na własną rękę chciał by mnie wyciągać z
    rozbitego samochodu to bym mu powiedział żeby sp....ł.
    > =======================
    > Jan.: G.....o prawda.
    > Wręcz przeciwnie, poszkodowany będzie błagał, aby go wyciągnąć w pierwszej
    > kolejności w sytuacji : gdy czuć zapach paliwa, wichura może przewrócić
    > pobliskie drzewo, lub przenieść pobliski dach na poszkodowanego,
    > albo samochód może zatonąć, kołysze się i może spaść z mostu, itd. itp.
    > Właśnie m.in. w takich sytuacjach każdy pojazd uprzywilejowany jest
    > potrzebny jak najprędzej, również policyjny.

    I co ci policjanci zrobią jak nie mają kołnierza, noszy, nożyc do rozcinania
    samochodów? Maja apteczkę z plastrem na palec. Dałeś marny przykład. Tylko
    wyciekająca benzyna, a gdzie tsunami, płynąca lawa, atak obcych. Czepienie się że jak
    szybko przyjadą to będą mogli szybko pomóc. Ciekawe jak jeśli się na tym nie znają.
    Ktoś wcześniej napisał ze nie wszyscy mają szkolenia obejmujący zakres ich
    podstawowych obowiązków. A Tobie się wydaje że potrafią zszyć rozciętą skórę. Pytasz
    o szybkość. Czy włączenie kogutów powoduje ze zakręt robi się mniej ostry, wzrasta
    przejrzystość powietrza, dziury na drodze się zarastają. Nie, kurwa nie powoduje.
    Progi zwalniające tez się nie filcują.