-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Date: Sun, 21 Dec 2014 21:27:44 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 37
Message-ID: <m77afk$b8e$1@node1.news.atman.pl>
References: <m6jp97$c2m$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<m6jspu$ge0$1@node1.news.atman.pl> <m6k1ap$gs2$1@speranza.aioe.org>
<X...@1...0.0.1>
<m6kcpi$829$1@dont-email.me> <3...@p...pl.invalid>
<m6kio9$22h$1@dont-email.me> <u4p4jcwdt79.7ei6ugheg9he$.dlg@40tude.net>
<m6l3am$1su$1@node1.news.atman.pl> <m74vpl$54p$1@usenet.news.interia.pl>
<m7511a$raq$1@node1.news.atman.pl> <m752lb$aq2$2@usenet.news.interia.pl>
<m752t3$te9$1@node1.news.atman.pl> <m754ft$fot$1@dont-email.me>
<m7553d$vj4$1@node1.news.atman.pl> <m757a1$qgn$1@dont-email.me>
<m775tj$592$1@node1.news.atman.pl> <m777jo$k12$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1419193652 11534 83.142.198.226 (21 Dec 2014 20:27:32
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Dec 2014 20:27:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <m777jo$k12$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552802
[ ukryj nagłówki ]On 2014-12-21 20:39, Pszemol wrote:
>>> Aby zmniejszyć ilość wypadków z pieszymi trzeba robić
>>> więcej bezkolizyjych skrzyżowań gdzie ruch pieszy jest
>>> kierowany innymi torami niż ruch kołowy (przejścia
>>> podziemne, kładki nad drogą,
>>
>> Sorry, ale chyba cię posrało. Piesi mają kilometrami dookoła chodzić,
>> i to jeszcze po kładkach i norach dla szczurów, bo ty masz ból dupy z
>> przepuszczeniem go przez przejście dla pieszych?
>
> Nie "ja" tylko potok samochodów palących benzynę i zatruwających
> powietrze - nie chcemy aby jazda w mieście była jeszcze bardziej
> start-stop-start niż już jest- wystarczająco dużo już auta palą benzyny
> w takich warunkach w porównaniu do spalania na trasie...
Sorry nie kupuję takiej argumentacji. Ładuję się w samochód i kopcę. W
imię mniejszego kopcenia domagam się "pierwszeństwa". Trąci hipokryzją,
nieprawdaż?
> Weź pod uwagę, że dla pieszego dużo mniej energii jest potrzebne
> aby się zatrzymać na 5 sekund przed przejsciem i puścić 3 samochody
> niż te 3 samochody stop-start i za chwilę znowu stop-start i tak w kółko.
O tym można by podyskutować. Ale ty zaproponowałeś bezkolizyjne ulice,
dookoła których piesi mieliby łazić setkami metrów, by przejść na drugą
stronę wdrapując się a potem schodząc po schodach. Proszę nie wmawiaj
mi, że łatwiej pieszemu nadrobić kilometr, niż tobie wcisnąć hamulec. O
matkach z dziećmi i niepełnosprawnych nawet nie wspomnę.
> Chodnik jest dla pieszych, jezdnia dla samochodów - jeśli pieszy
> chce przejść przez jezdnię to powinien poczekać aż samochody
> przejadą i zrobi się miejsce a nie odwrotnie - nie histeryzujmy, proszę.
Gdyż, albowiem, ponieważ?
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.14 21:46 k...@g...com
- 21.12.14 21:55 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 22:29 mk4
- 21.12.14 23:07 re
- 21.12.14 23:11 re
- 21.12.14 23:14 re
- 21.12.14 23:17 re
- 21.12.14 23:22 re
- 21.12.14 23:27 re
- 21.12.14 23:40 re
- 21.12.14 23:45 re
- 21.12.14 23:45 re
- 21.12.14 23:48 re
- 21.12.14 23:49 re
- 21.12.14 23:55 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=