  • 41. Data: 2005-10-27 07:13:30
    Temat: Re: 10 Mb/s w TP
    Od: "Wojtasss" <w...@k...pl>

    Użytkownik "Pan Staszek" </dev/null/666@nasa.gov> napisał w wiadomości
    news:djoj5d$1sp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > ^^^^^^^^^^

    > ^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Uwielbiam, jak sie ludzi co skladaja komputery lub buduja/administruja
    > sieciami nazywa sie informatykami... to tak jakby kazdego z lopata na
    > budowie nazywac magistrem-inzynierem... lub doktorem.
    > To jest dno... i uwlacza inforamtykom.
    >
    > --
    > Pan Staszek.

    Oj czepiasz się. Mówi się ogólnie "informatyk" - tak jest wygodnie, ot co.
    Osoba z fachu i tak bedzie wiedziała, że pod tym kryje sie konkretna
    specjalizacja, a i laik obok też będzie miał jakieś pojęcie. A dla czego
    mówi sie, że "idę do lekarza"? A nie np "idę do Pulmunologa"? Ciekawe, czy
    taki koles sie oburzy, jak sie do niego powie per panie doktorze :)

    Pozdr.
    Wojtek

  • 42. Data: 2005-10-27 08:13:43
    Od: "krzysiek" <u...@c...pl>

    (...)
> [...]
    > sieciami nazywa sie informatykami... to tak jakby kazdego z lopata na
    > budowie nazywac magistrem-inzynierem... lub doktorem.

    Tak samo budowlańcem nazywa się inżyniera na budowie i tego co na koparce i
    mgr inż. też.

    Hrabia Krzysiek

  • 43. Data: 2005-10-27 08:33:19
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Paweł Małachowski napisał(a):

    > Wykreowanie elastycznej oferty z osobną polityką rutingu+połączeniówki
    > z puli nie wyrywane z PA z inną polityką?

    dla kogo ? dla lira czy dla klienta (jesli dla klienta to nie ma sprawy)

    Pawel to sie da zrobic jak wyzej bez PI. (chyba ze to PI to dla klienta)

  • 44. Data: 2005-10-27 09:18:16
    Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...spamprecz.pl>

    "krzysiek" <u...@c...pl> wrote in message
    > (...)

    > Tak samo budowlańcem nazywa się inżyniera na budowie i tego co na koparce
    > mgr inż. też.

    to jeszcze nic - do nauczycieli w szkole sredniej mowi sie "panie
    profesorze" chociaz o tytuł profesora to nikt z nich sie nawet nie otarł.
    Kompleks niższości?

    MaW

  • 45. Data: 2005-10-27 10:41:15
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    > to jeszcze nic - do nauczycieli w szkole sredniej mowi sie "panie
    > profesorze" chociaz o tytuł profesora to nikt z nich sie nawet nie otarł.
    > Kompleks niższości?

    Kiedyś był tytuł profesora oświaty, teraz do niego powrócono.
    Pewnie w związku z tym tak zwykło się mówić do nauczycieli.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Profesor - na samym dole

    --
    pozdrawiam
    D.W.

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu popraw adres maila]

  • 46. Data: 2005-10-29 20:14:31
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Pan Staszek wrote:

    > Uwielbiam, jak sie ludzi co skladaja komputery lub buduja/administruja
    > sieciami nazywa sie informatykami... to tak jakby kazdego z lopata na
    > budowie nazywac magistrem-inzynierem... lub doktorem.

    Neurolog, psycholog to lekarze, administrator i programista to
    informatycy... Pojął?

    Tomasz Motyliński - admin, znaczy się informatyk :)
    lub jak wolisz "Administrator systemów linuksowych" :PPP

  • 47. Data: 2005-10-29 21:34:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tomasz Motyliński napisał(a):

    > Neurolog, psycholog to lekarze, administrator i programista to
    > informatycy... Pojął?

    W kwestii formalnej - psycholog na pewno nie. Administrator też nie musi
    - zależy czy administruje

    M.

  • 48. Data: 2005-10-29 22:41:17
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > W kwestii formalnej - psycholog na pewno nie. Administrator też nie musi
    > - zależy czy administruje

    Psycholog nie? Dziwne rzeczy Panie Macieju Pan pisze.
    W kwestii administratora proszę zerknać na stopkę potrzedniego posta :)
    Choć w związku z dużą ilością "informatyków" wykształconych na PC Word
    czyściej jak się pytają o zawód mówię że jestem adminem (choć paradoksalnie
    z wykształcenia jestem programistą).

    Tomasz Motyliński
    http://www.wsp.krakow.pl/papers/f_lamer.html

  • 49. Data: 2005-10-29 23:05:56
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tomasz Motyliński napisał(a):

    > Psycholog nie? Dziwne rzeczy Panie Macieju Pan pisze.

    Niestety, proszę nie mylić psychologa - absolwenta uniwersytetu z np.
    psychiatrą - absolwentem uczelni medycznej ;-)

    > W kwestii administratora proszę zerknać na stopkę potrzedniego posta :)

    Słowo "administrator" miało w przesżłości zupełnie inne znaczenie ;-) A
    i obecnie, nawet przy pracy z komputerami, nie musi oznaczać
    informatyka. Pierwsze, co przychodzi mi do głowy, to administrator
    systemy FK, przypisujący kategorie uprawnień poszczególnym pracownikom i
    mający prawo do zamykania poszczególnych okresów ksiegowych (taki
    wirtualny odpowiednik głównego księgowego;-)

    M.

    PS. A ten pan to.... cos narozrabiałem? ;-P

  • 50. Data: 2005-11-08 11:01:01
    Od: Evildoer <e...@N...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Słowo "administrator" miało w przesżłości zupełnie inne znaczenie ;-)
    > A i obecnie, nawet przy pracy z komputerami, nie musi oznaczać
    > informatyka.

    chocby administarot budynku mieszkalnego :)

    --
    Evildoer - evildoer (at) ismedia (dot) pl
    GG : 1192732 - IRCNet : #lublin, #linuxpl