    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: 1 października - CLIP nadal z zerem
    Date: Thu, 1 Oct 2009 08:38:37 +0200

    > Coś ty się na to DGT uwziął ?? :).
    > Centrale DGT (oczywiście te Millenium) umożliwiają podwójny system
    > wybierania.
    > W odróżnieniu od S12 mają "statyczną" bazę danych, tzn plik z konfiguracją
    > (w tym też rutingiem) jest modyfikowany na stanowisku nadzoru, a następnie
    > eksportowany i zasysany przez centralę.
    >
    > Umożliwia to wcześniejsze przygotowanie bazy i "załadowanie" jej dokładnie
    > o północy czy kiedy obsługa ma taki kaprys.

    Ja się nie uwziąłem.
    Ja stwierdzam iż DSC firmy DGT dla G4F jeszcze niedawno nie pozwalał na
    podwójny system. Skoro operator na wielu innych centralach uruchamiał
    podwójny schemat wcześniej a na S-12 później bo MIAŁ PROBLEMY to może i z
    DGTN ma problem.
    Nie wiem, nie przesądzam, przypuszczam.
    Sprawdzę dziś numer G4F i doniosę jak jest.
    Powinno działać wg, dwóch schematów.
    Jak tylko dostanę się do tego terminala to sprawdzę i napiszę.
    Interesuje mnie to i pewnie paru innych użytkowników także.
    A grupa jest właściwa dla tego typu doniesień.
    vari