  • 11. Data: 2012-03-23 01:19:21
    Temat: Re: >1 monitor DVI z laptopem np. Axago - ADG-HA USB2.0
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2012-03-23 00:48, m pisze:

    > Zmieniłem. Nie pomogło. Zmieniłem jeszcze raz , na DVI - pomogło :).

    Bo czeba było zmienić na videofilskie z monokrystalicznej miedzi pozłacane.

    miab

  • 12. Data: 2012-03-23 02:43:56
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "miab" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bo czeba było zmienić na videofilskie z monokrystalicznej miedzi
    > pozłacane.

    i kjerónkowe :)

  • 13. Data: 2012-03-23 06:40:29
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    miab pisze:

    > Bo czeba było zmienić na videofilskie z monokrystalicznej miedzi pozłacane.

    I jak, pomogą na ostrość? ;)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2012-03-23 07:42:09
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2012-03-23 06:40, Piotr Rezmer pisze:

    > I jak, pomogą na ostrość? ;)

    Raczej w marginalnym stopniu(o ile w ogóle takie istnieją).

    miab

  • 15. Data: 2012-03-23 08:25:17
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    miab pisze:

    > Raczej w marginalnym stopniu(o ile w ogóle takie istnieją).

    W rozwój DSUBów raczej nikt nie inwestuje, co innego HDMI. Tutaj pewnie
    można się pozbyć paru tysiów.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2012-03-23 10:44:13
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-03-22 13:33, boxfish wrote:
    [.....]
    > problemy z ostrością ? zakłócenia z kabla ? (dobrze że mój kabel o nich
    > nie wie)
    Chyba już czas wybrać się na rutynową wizytę u okulisty. :-D

  • 17. Data: 2012-03-23 10:46:31
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-03-22 14:06, Chris wrote:
    [.....]
    > Bo to taki fajny mit :)
    Aha, czyli chcesz przez to powiedzieć, że "zbędne" przetwarzanie
    cyfrowo-analogowe na karcie a następnie analogowo-cyfrowe w monitorze
    nie powoduje utraty informacji aka utraty jakości sygnału? :-D

  • 18. Data: 2012-03-23 10:53:38
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

> [...]
    > cyfrowo-analogowe na karcie a następnie analogowo-cyfrowe w monitorze
    > nie powoduje utraty informacji aka utraty jakości sygnału? :-D

    W 90% jest to niezauważalne :)

  • 19. Data: 2012-03-23 11:09:43
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-03-23 10:53, Chris wrote:
    [.....]
    > W 90% jest to niezauważalne :)

    Ja powiedziałbym, że jest to w 90% zauważalne. :-D Np. ja zauważyłem to
    natychmiast gdy podłączyłem dwa identyczne monitory do tej samej karty -
    jeden przez DVI a drugi przez analog VGA. I jak widać po wypowiedziach,
    nie tylko ja jestem taki spostrzegawczy. :-D Poza tym, o ile pamiętam,
    to rozdzielczości przetworników A/C i C/A w kartach/monitorach nie są
    zbyt duże. Więc jeśli ktoś nie widzi różnicy to sugerowałbym jednak
    wizytę u okulisty. :-D

  • 20. Data: 2012-03-23 11:17:28
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

> [...]
    > to rozdzielczości przetworników A/C i C/A w kartach/monitorach nie są
    > zbyt duże. Więc jeśli ktoś nie widzi różnicy to sugerowałbym jednak

    hehe ja powiem to inaczej, 90% ludzi używa tanich monitorów + tanich kart i
    różnica na tanim sprzęcie jest prawie niezauważalna. 10% ludzi posiada
    sprzęt z wyższej półki i ma prawo marudzić :)