  • 41. Data: 2010-11-02 10:22:15
    Temat: Re: 1 kabel -problem
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-02 09:18, Robert_J pisze:

    > Analogia do tłumienia sygnału żadna ;-)))

    nie do tłumaczenia, a liczenia

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 42. Data: 2010-11-02 10:28:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-02 11:04, Cavallino pisze:

    > No właśnie.
    > A czy istnieje sposób, żeby podzielić nierównomiernie, czyli przy
    > podziale na 2, żeby jedna odnoga dostała 1/5 tego co druga?

    można zastosować odgałęźnik.
    mówiąc prościej ma różne tłumienie na wy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 43. Data: 2010-11-02 10:57:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-02 09:43, Cavallino pisze:
    > To zastosuj i wytłumacz, czy myślenie prawidłowe.
    > Wiadomo, że straty będą, ale akurat nie wpływają na te rachunki i ideę
    > myślenia, więc je pominąłem, pytanie czy reszta poprawna będzie.

    ten program nieco obrazuje
    http://net-sat.pl/upload/decybel.exe

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 44. Data: 2010-11-02 10:59:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > można zastosować odgałęźnik.
    > mówiąc prościej ma różne tłumienie na wy

    Jakiś link?

  • 45. Data: 2010-11-02 11:10:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > można zastosować odgałęźnik.
    > mówiąc prościej ma różne tłumienie na wy

    A jak należy rozumieć to tłumienie, bo tego nie kumam.
    Np. z tej strony:
    http://www.satnet.com.pl/-produkty/kid,78/Odgaleznik

    Pierwszy produkt - 8dB, drugi 10 db.
    Który zapewni mniejszy sygnał przekazywany na odgałęzienie, a większy na
    główne wyjście?

  • 46. Data: 2010-11-02 11:12:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-02 11:59, Cavallino pisze:

    > Jakiś link?

    http://www.dipol.com.pl/odgaleznik_tv_1-krotny_o-1-6
    db_5-1000mhz_signal_R602106.htm

    http://www.dipol.com.pl/odgaleznik_regulowany_ors-01
    _8-20_db_C0399.htm

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 47. Data: 2010-11-02 11:16:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-02 12:10, Cavallino pisze:
    > Pierwszy produkt - 8dB, drugi 10 db.
    > Który zapewni mniejszy sygnał przekazywany na odgałęzienie, a większy na
    > główne wyjście?

    0 dB - to 1:1
    im więcej dB tym większe tłumienie i mniejszy sygnał

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 48. Data: 2010-11-02 11:19:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > 0 dB - to 1:1
    > im więcej dB tym większe tłumienie i mniejszy sygnał

    Jak rozumiem mniejszy na odgałęzieniu, więc stosunkowo większy na przelocie?
    No tak, pytanie tylko jak nie posiadając miernika sygnału określić ile
    tłumienia bym potrzebował?
    Jaki może być pi razy drzwi sygnał który odbieram z krótkiej anteny
    logarytmicznej, zawieszonej z 4 m nad ziemią 40 km od nadajnika?

  • 49. Data: 2010-11-02 11:36:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-02 12:19, Cavallino pisze:
> [...]
    > Jaki może być pi razy drzwi sygnał który odbieram z krótkiej anteny
    > logarytmicznej, zawieszonej z 4 m nad ziemią 40 km od nadajnika?

    bez miernika ciężko.
    dałem Ci link do regulowanego.
    tylko dalej nie rozumiem co Ci to da

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 50. Data: 2010-11-02 11:40:11
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    > bez miernika ciężko.
    > dałem Ci link do regulowanego.
    > tylko dalej nie rozumiem co Ci to da

    Domyślam że chodzi mu o to ze jeżel przez odnogę póści np30% to w głównej
    będzie miał 70%

    Adam