  • 11. Data: 2014-06-11 13:56:18
    Temat: Re: 1.9 disel
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.06.14 11:49, Robson pisze:

    > Nie sądź innych swoją miarką, bo jest malutka i płyciutka. Umysłowo też. EOT.

    No widzisz, prawdziwemu trollowi wystarczy przetłumaczyć - spokojnie i rzeczowo -
    dlaczego ma siedzie cicho na newsach, by posłuchał.

    --
    collie

  • 12. Data: 2014-06-12 11:24:48
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    TO JAK NIKT NIE WIE?

  • 13. Data: 2014-06-12 14:44:57
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 czerwca 2014 22:17:50 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > tusk Ci napchał szmaty w rurę wydechową

    he he....kiedys to sie pisalo niekumatym "nie karmic trolla"...ale rozumiem, ze
    lepszy gowniany post niz zaden ;-) O tempora o mores

    --
    Dman-666