-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Czeslawek <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [1.9 TDI] problem z odpalaniem na ciepłym silniku
Date: Mon, 30 Apr 2012 19:51:20 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 36
Message-ID: <jnmjeo$r6s$1@inews.gazeta.pl>
References: <jnk2ic$ek1$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-16-108.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1335808281 27868 178.36.16.108 (30 Apr 2012 17:51:21 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Apr 2012 17:51:21 +0000 (UTC)
X-User: czeslawek-1
In-Reply-To: <jnk2ic$ek1$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
Thunderbird/10.0.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2446746
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-04-29 20:50, gregor pisze:
> Witam
>
> Mam skodę ... i problem z silnikiem.
> Opisywałem problem ale mam nowe info z tym problemem
>
> Otóż na ciepłym silniku przy próbie odpalenia telepie nim (pracuje tak
> jakby na 3 cylindrach i dodatkowo dźwięki szklanek)
>
> Byłem u mechanika i stwierdził, że jest to wina pompy bo ma jakieś
> niestandardowe pomiary na kompie i zdiagnozował pompę.
> Dzwoniłem do fachowca od regeneracji pomp z mojego opisu stwierdził, że
> na 90% jest to wina pompy.
>
> No i zapewne tak jest koszt regeneracji od 500 do 1500 (czy to normalny
> przedział ?)
>
> Silnik na zimnym uruchamia się zawsze za 1 razem, a po udanej próbie
> (nawet jak jest ciepły i za np. 3 razem uda mi się go odpalić bez
> telepania) to pracuje bardzo dobrze jest żwawy i mało pali
>
> czy ta usterka wymaga regeneracji pompy ? to jest przecież moment
> przekręcenie kluczyka, ma to aż tak wielkie znaczenie na telepanie
> silnika ?
>
Twój problem jest bardzo powszechny. Zwykle najtańszym rozwiązaniem jest
podniesienie startowej dawki paliwa. Jednakże główną przyczyną jest
zużywająca się pompa paliwa. Ciepłe paliwo (80-90oC) ma znacznie
mniejszą gęstość niż zimne. Stąd pompa paliwa potrzebuje znacznie
wyższych obrotów aby dać właściwe ciśnienie. Przy niskim ciśnieniu
paliwa, zbyt mało go jest wtryskiwane do cylindrów. Dlatego bywają w 1.9
TDI problemy z rozruchem na ciepłym.
--
Pozdrawiam,
Czesławek
Następne wpisy z tego wątku
- 01.05.12 10:13 gregor
- 01.05.12 10:35 nazgul
- 01.05.12 10:45 Czeslawek
- 01.05.12 11:15 gregor
- 01.05.12 12:43 Czeslawek
- 03.05.12 11:35 gregor
- 04.05.12 13:16 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo