-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Date: Mon, 27 Jun 2011 23:25:17 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 26
Message-ID: <iuasi3$jhb$4@news.net.icm.edu.pl>
References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<iu0fui$sd6$1@news.net.icm.edu.pl> <iu1qi7$c74$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-115.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1309209987 20011 89.78.83.115 (27 Jun 2011 21:26:27 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jun 2011 21:26:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <iu1qi7$c74$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379643
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-24 12:47, DoQ pisze:
> W dniu 24-06-2011 00:48, Filip KK pisze:
>
>> Da się.
>> Mój wynik w 3 litrowym dieslu na odcinku 600km (z północy na południe
>> Polski) wynosi 3,33l/100km, za drugim razem 3,5, a za trzecim razem 3,8.
>
> Możesz mi wyjaśnić, jak to jest że producenci małych, lekkich,
> ekonomicznych diesli na wąskich oponkach chwalą się uzyskaniem spalania
> 3-3,5l/100km (i to pewnie w specyficznych warunkach) a ty bez problemu
> osiągnaleś coś takiego w ciężkim 3 litrowym klocku?
>
Wiesz co? Podam Ci przykład z tej fajnej stronki którą ktoś tutaj
podrzucił, że większe i dużo cięższe auta z dużo większymi silnikami
potrafią spalać mniej paliwa, np.:
BMW 530dA Touring 3.0D 194PS Masa ~1800kg
min 5,85 ? 7,25 max 8,37
http://www.spritmonitor.de/en/detail/297207.html
Ford Focus 1.8 TDCI 101PS Masa ~1200kg
min 6,59 ? 8,39 max 9,51
http://www.spritmonitor.de/en/detail/163292.html
Pozdrawiam
Filip
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.11 23:25 Filip KK
- 27.06.11 23:27 Filip KK
- 27.06.11 23:27 Filip KK
- 27.06.11 23:34 DoQ
- 27.06.11 23:43 DoQ
- 27.06.11 23:46 DoQ
- 27.06.11 23:51 DoQ
- 27.06.11 23:57 Filip KK
- 27.06.11 23:58 Filip KK
- 28.06.11 00:01 Filip KK
- 28.06.11 00:03 DoQ
- 28.06.11 00:07 DoQ
- 28.06.11 00:11 DoQ
- 28.06.11 00:18 Filip KK
- 28.06.11 00:21 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=