-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Date: Mon, 27 Jun 2011 23:14:16 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 12
Message-ID: <iuartd$jhb$3@news.net.icm.edu.pl>
References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<iu0fui$sd6$1@news.net.icm.edu.pl> <iu1kvi$tan$1@news.onet.pl>
<iu1mae$pd6$1@news.net.icm.edu.pl> <iu1oft$boc$2@news.onet.pl>
<iu1pbp$pa2$2@news.net.icm.edu.pl> <iu4bun$fsi$2@news.onet.pl>
<iu4c7g$fsi$3@news.onet.pl> <iu9koh$5ht$4@news.net.icm.edu.pl>
<iua2ib$5ef$1@mx1.internetia.pl> <4e08db84$1@news.home.net.pl>
<iuanm1$5l3$1@mx1.internetia.pl> <iuap12$jhb$1@news.net.icm.edu.pl>
<iuar24$oir$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-115.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1309209325 20011 89.78.83.115 (27 Jun 2011 21:15:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jun 2011 21:15:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <iuar24$oir$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379636
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-27 22:51, DoQ pisze:
> Możesz mi wyjaśnić, jak to jest że producenci małych, lekkich,
> ekonomicznych diesli na wąskich oponkach chwalą się uzyskaniem spalania
> 3-3,5l/100km (i to pewnie w specyficznych warunkach) a ty bez problemu
> osiągnaleś coś takiego w ciężkim 3 litrowym klocku?
>
Ja nie napisałem, że bez problemu... Po prostu jechałem z tempomatem ze
stałą prędkością i starałem się jak najmniej hamować. Nie wiem jak to
jest możliwe, niech się wypowiadają lepsi ode mnie w obliczaniu aspektów
praw fizyki. Ciekawym jest, że jadąc w długiej trasie z prędkościami
180-240 km/h mam spalanie średnie w granicach ~8 litrów, tego nie rozumiem.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.11 23:17 DoQ
- 27.06.11 23:17 ToMasz
- 27.06.11 23:18 DoQ
- 27.06.11 23:25 DoQ
- 27.06.11 23:25 Filip KK
- 27.06.11 23:25 Filip KK
- 27.06.11 23:27 Filip KK
- 27.06.11 23:27 Filip KK
- 27.06.11 23:34 DoQ
- 27.06.11 23:43 DoQ
- 27.06.11 23:46 DoQ
- 27.06.11 23:51 DoQ
- 27.06.11 23:57 Filip KK
- 27.06.11 23:58 Filip KK
- 28.06.11 00:01 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=