eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe? › Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Sat, 25 Jun 2011 17:48:12 +0200
    Organization: -
    Lines: 37
    Message-ID: <2...@4...com>
    References: <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
    <u...@4...com>
    <iu2fui$4lf$1@news.net.icm.edu.pl> <iu4mj4$oac$1@inews.gazeta.pl>
    <iu4rkp$bsn$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1309016892 24398 82.143.187.50 (25 Jun 2011 15:48:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 15:48:12 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379096
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 25 Jun 2011 14:34:01 +0000 (UTC), kogutek wrote:
    >ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):
    >> naprawiałem kiedyś silniki Diesla (3-12litrów) które nie miały świec
    >> żarowych. nie chciałem Kogutkowi dowalać, bo już nie potrzeba. w każdym
    >> razie istnieje cała masa innych diesli o których samochodom sie nie
    >> śniło. bez świec, pracują oszczędnie i sprawnie. Na polskich lotniskach
    >> jest wiele wozów gaśniczo ratowniczych napędzanych dwusuwowymi Dieslami.
    >> Nie mają świec, mają sprężarki powietrza, (niektóre) nie mają turbo.
    >>
    >I tu pojawia się problem. Robotnik wykwalifikowany zabiera głos w sprawach o
    >które zna z tego że rozebrał, umył, zawiózł do szlifu i złożył w odwrotnej

    Kogutku, ale czy pracujesz jako projektant silnikow ? W jednej z
    przodujacych firm na swiecie ?

    >kolejności niż rozebrał. Wyremontować silnik potrafi każdy, tylko nie wszyscy
    >o tym wiedzą. W każdym z tych remontowanych przez Ciebie silników był
    >odpowiednik świecy żarowej. Świeca żarowa to dodatkowe urządzenie. Jak się wie
    >co robi to w pewnych konstrukcjach można je pominąć jako dodatkowy element.
    >Wystarczy odpowiednio zaprojektować na przykład tłok żeby któraś z jego
    >krawędzi była gorzej chłodzona.

    i wsadzic wkladki zarowe itp.
    Tym niemniej zakladam ze te silniki zapalaja na rozruszniku i przez
    pare minut zanim osiagna wlasciwa temperature to jednak pracujac
    zadajac klam twoim kategorycznym twierdzeniom.

    P.S. Patrze w instrukcje od T-34 .. nic nie pisza o grzaniu swiec :-)
    Ma za to plomieniowy podgrzewacz powietrza.

    Zas do ruszania zima zalecaja rozcienczenie oleju (smarowego, nie
    paliwa) benzyna lotnicza. Rozcienczac nafta lub ON nie wolno - tylko
    benzyna lotnicza.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: