eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe?Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Sat, 25 Jun 2011 11:27:32 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 101
    Message-ID: <iu4a7t$gsd$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
    <u...@4...com>
    <iu2mru$oqj$1@inews.gazeta.pl> <iu2q6o$put$1@news.onet.pl>
    <iu36vs$j19$1@inews.gazeta.pl> <iu386r$4vl$1@mx1.internetia.pl>
    <iu3aem$qhq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-78-26.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1308994621 17293 77.253.78.26 (25 Jun 2011 09:37:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 09:37:01 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <iu3aem$qhq$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379012
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kogutek" >
    >>
    >> Użytkownik "kogutek"
    >> >
    >> >> W dniu 2011-06-24 21:00, s...@W...gazeta.pl pisze:
    >> >> > jerzu<t...@p...onet.pl> napisał(a):
    >> >> >
    >> >> >> On Fri, 24 Jun 2011 11:04:59 +0200, DoQ<p...@g...com>
    >> >> >> wrote:
    >> >> >>
    >> >> >>> A jeśli diesel nie ma świec żarowych?
    >> >> >>
    >> >> >> Tym gorzej dla diesla. Wg kogutkowych rewelacji nie ma prawa
    >> >> >> działać.
    >> >> >> A działa.
    >> >> >>
    >> >> >>
    >> >> > Gwarantuję Ci że współczesny diesel z wykręconymi świecami
    >> >> > żarowymi
    >> >> > i
    >> >> > zaślepionymi otworami po nich nie będzie działał prawidłowo. Dla
    >> >> > Ciebie
    >> >> > działanie to że się obraca, zużywa paliwo i wylatują z niego
    >> >> > spaliny. Dla mni
    >> >> e
    >> >> > działanie to trzymanie wszystkich parametrów w granicach
    >> >> > tolerancji.
    >> >> >
    >> >> A ja Ci gwarantuję że będzie działał prawidłowo - po rozgrzaniu do
    >> >> optymalnej temperatury pracy.
    >> >> Świeca żarowa w nowoczesnym dieslu ma za zadanie po 1 - ułatwić
    >> >> zapłon
    >> >> na zimno, po 2 ułatwić rozgrzanie do temperatury pracy, po 3
    >> >> ustabilizować pracę zimnego silnika.
    >> >> Po jakimś czasie po rozgrzaniu świeca nie ma najmniejszego
    >> >> znaczenia
    >> >> i
    >> >> wpływu na pracę silnika diesla.
    >> >> Przypominam - silnik diesla to silnik o zapłonie samoczynnym !!,
    >> >> gdzie
    >> >> zapłon wtryśniętej ropy jest od temperatury sprężonego powietrza.
    >> >>
    >> >> Pozdrawiam !
    >> > Jednemu już poradziłem żeby policzył ile ciepła daje świeca żarowa.
    >> > Z
    >> > twoich
    >> > punktów tylko pierwszy jest częściowo prawdziwy. Ułatwia bo paliwo
    >> > ma
    >> > się od
    >> > czego zapalić a nie dlatego że podgrzewa powietrze. Bo powietrze
    >> > podgrzewa
    >> > sprężanie. Ale i tak za mało żeby uboga mieszanka ze stu procentową
    >> > pewnością
    >> > się od niego bezbłędnie i za każdym razem zapaliła. Nie ma żadnego
    >> > wpływu na
    >> > rozgrzanie do temperatury pracy. Tak przy okazji do temperatury
    >> > pracy
    >> > czego,
    >> > silnika, ogrzewania kabiny czy spirali zapalniczki. Według wierzeń
    >> > ludowych
    >> > jak silnik odpali to prąd do świec jest wyłączony i swieca stygnie.
    >> > Rozgrzewanie silnika trwa wielokrotnie dłużej niż odpalenie. Chcesz
    >> > powiedzieć
    >> > że przez świece płynie prąd dotąd aż silnik osiągnie nominalną
    >> > temperaturę pracy?
    >>
    >> KARTA CHARAKTERYSTYKI OLEJ NAPĘDOWY
    >> Karta charakterystyki wg rozp. MZ z dnia 3 lipca 2002r. (Dz.U.Nr.
    >> 140,
    >> poz.1171)
    >> Data aktualizacji 10.09.2004
    >> Strona 5 z 9
    >>
    >> Temperatura zapłonu : nie niższa niż 56*C
    >> Temperatura samozapłonu : 270*C
    >>
    >> słownie dwieście siedemdziesiąt stopni C, a jak już sam zdązyłeś się
    >> dowiedzieć powietrze podczas sprężania osiąga?
    >>
    > Jeszcze podstawę prawną podaj. jak wejdziesz do garażu ze strzykawką w
    > której
    > będziesz miał benzynę. I zapalisz w nim świeczkę. To jak będziesz
    > sikał
    > benzyną po ścianach. To oczywiście w pewnym momencie zrobi się jebudu.
    > Ale nie
    > będziesz wiedział kiedy i na pewno wtedy jak wypsikasz wszystko. To
    > model
    > Ursusa C330. Ale jak będziesz sikał tak żeby pod sam koniec resztką
    > trafić na
    > płomień to w tym momencie przeniesiesz się do krainy wiecznych łowów.
    > To model
    > współczesnego silnika wysokoprężnego.

    Teraz wyobraź sobie pokój w którym na dzień dobry panuje temperatura
    700*C - psiknij paliwem w którekolwiek miejsce i zobacz co się stanie.

    To w zasadzie podsumowanie mojej dyskusji z Tobą, miło było pogadać.

    Pozdrawiam/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: