  • Date: Fri, 24 Jun 2011 20:55:09 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <itvqvb$j1h$1@node2.news.atman.pl> <itvsuk$ot1$1@inews.gazeta.pl>
    <iu05bk$60u$1@mx1.internetia.pl> <iu07je$1h1$1@inews.gazeta.pl>
    <iu08ha$n5h$1@mx1.internetia.pl> <iu0h5n$23e$1@inews.gazeta.pl>
    <iu2k22$r2k$1@mx1.internetia.pl>

    > Użytkownik

    > I te kontrolę stanowi kawał rozgrzanego druta wkręconego w komorę
    > spalania? Weź przestań bo śmiech na sali. Poczytaj troche o wtrysku
    > wstępnym, klapach wirowych, warunkach spalania i samozapłonu, o świecach
    > żarowych również możesz coś liznąć, zwłaszcza tych ceramicznych nowej
    > generacji zasilanych 5V

    Wtrącę się do dyskusji, ale, jeśli jest jak Ty piszesz, to świeca żarowa
    nie będzie musiała być nigdy wymieniona, bo zawsze zapali, tymczasem,
    dwa znane mi przypadki, gdzie wymiana świec żarowych pomogła
    ustabilizować pracę silnika i spowodowała, że silnik znów miał podobną
    moc. W takim wypadku uważam, że kogucik jednak ma rację. Chyba, że
    jednak podasz informację, dlaczego wymiana świec pomogła? Dwa auta, Opel
    Astra i Ford Focus. Roczników nie podam, ale Astra gdzieś około 10 lat,
    Focus - nie mniej niż 5.