-
Date: Fri, 24 Jun 2011 20:55:09 +0200
From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
Reply-To: a...@a...spamowy.com.invalid
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
<itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
<5...@4...com>
<o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
<itvqvb$j1h$1@node2.news.atman.pl> <itvsuk$ot1$1@inews.gazeta.pl>
<iu05bk$60u$1@mx1.internetia.pl> <iu07je$1h1$1@inews.gazeta.pl>
<iu08ha$n5h$1@mx1.internetia.pl> <iu0h5n$23e$1@inews.gazeta.pl>
<iu2k22$r2k$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <iu2k22$r2k$1@mx1.internetia.pl>
X-TagToolbar-Keys: D20110624205509493
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
Message-ID: <4e04dd93$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1308941715 212.85.112.42 (24 Jun 2011 20:55:15 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 25
X-Authenticated-User: b...@d...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378906
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-24 20:02, Przemysław Czaja pisze:
>
> Użytkownik
>
>> Ano po to że one w czasie pracy silnika sa bardziej rozgrzane niż jak
>> zasilane
>> prądem. I to od nich zapala się paliwo. Jak wykręcisz to tak jak byś na
>> przegrzanym benzynowym bez świec próbował jechac. Mieszanka we
>> współczesnych
>> silnikach spala się w sposób kontrolowany.
>
> I te kontrolę stanowi kawał rozgrzanego druta wkręconego w komorę
> spalania? Weź przestań bo śmiech na sali. Poczytaj troche o wtrysku
> wstępnym, klapach wirowych, warunkach spalania i samozapłonu, o świecach
> żarowych również możesz coś liznąć, zwłaszcza tych ceramicznych nowej
> generacji zasilanych 5V
Wtrącę się do dyskusji, ale, jeśli jest jak Ty piszesz, to świeca żarowa
nie będzie musiała być nigdy wymieniona, bo zawsze zapali, tymczasem,
dwa znane mi przypadki, gdzie wymiana świec żarowych pomogła
ustabilizować pracę silnika i spowodowała, że silnik znów miał podobną
moc. W takim wypadku uważam, że kogucik jednak ma rację. Chyba, że
jednak podasz informację, dlaczego wymiana świec pomogła? Dwa auta, Opel
Astra i Ford Focus. Roczników nie podam, ale Astra gdzieś około 10 lat,
Focus - nie mniej niż 5.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.11 21:00 nalesnik
- 24.06.11 21:00
- 24.06.11 21:33 Jawi
- 24.06.11 21:37 DoQ
- 24.06.11 21:56 Czarek Daniluk
- 24.06.11 22:03 Przemysław Czaja
- 24.06.11 22:04 Grejon
- 24.06.11 22:07 J.F.
- 24.06.11 22:17 DoQ
- 24.06.11 22:28
- 24.06.11 22:34 DoQ
- 24.06.11 22:40 Przemysław Czaja
- 24.06.11 22:40 kogutek
- 24.06.11 22:45 Przemysław Czaja
- 24.06.11 22:47 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod