-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
s.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 20 May 2014 15:44:51 +0200
From: atm <...@v...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 1,6 DCI 130KM- opinie
References: <537a6025$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
<lldq9q$jmm$1@node1.news.atman.pl>
<537a831d$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
<llfi79$c80$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <llfi79$c80$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 36
Message-ID: <537b5c55$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-66-202-73.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1400593493 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2371 89.66.202.73:59894
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533508
[ ukryj nagłówki ]
>>
>> Obawialbym sie zbyt mocnego wyżyłowania,
>
> 130 KM z 1.6 to mocne wyżyłowanie?
> Bez przesady, jakby tam było 230, to można by tak powiedzieć.
>
> F1 z 1.6 wyciąga jakieś 800 KM. ;-)
i ma przebieg....? ;] Trzeba pamietac, zeby wczesniej w garnku olej
podgrzac do silnika.
>
>
>> dokładajac do tego francuska jakosc wyglada to na klopoty.
>
> Francuska jakość może dać się odczuć nawet gdy silnik będzie miał połowę
> tej mocy.
>
>> Pisze to na podstawie doswiadczen z silnikiem 150KM 1.9CDi
>
> Jesteś przekonany, że to moc była przyczyną problemów?
>
Posrednio tak - zlozony, delikatny slinik i bardzo przecietna jakosc
materialow oraz wykonania przy duzym obciazeniu przeklada sie na
awaryjnosc. Wystarczy porownac opinie o jednowalkowym Z19costam 120KM i
dwuwalkowym Z19DTH 150KM.
Wisienka na torcie jest zbyt delikatna skrzynia w wersji 150KM, nie
dostosowana do tej mocy, co powoduje ze te skrzynie padaja jak muchy
dlatego na Allegro w zadziwiajacych kwotach.
Podsuowujac, zastanawilbym sie kilka razy zanim ponownie kupilbym
samochod w ktorym moc bylaby na sile wyciagnieta z malego silniczka a
producent nie slynie z wysokiej jakosci produktow. A wlasciwie
odpuscilbym temat i mial swiety spokoj.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=