  • 11. Data: 2010-02-11 15:50:33
    Temat: Re: 1/3 rynku dotykowych smartphonów to iPhone
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 16:38:29 +0100, frank drebin napisał(a):

    > Powiedz, w jakim celu piszesz ciągle: "Pawle Kamiński"?
    > Nie bardzo nadążam.

    Bo to jest Paweł Kamiński, w początkach pmtg znany jako robbo. Chowa się za
    alter ego Jana Strybyszewskiemu, bo nawet jemu samemu jest wstyd podpisać
    się pod tymi bredniami i bluzgami które wypisuje.
    Jakieś 10-11 lat temu był tak samo szaliczkowcem, wtedy głównym wrogiem
    publicznym w jego mniemaniu była Nokia, a jedyną słuszną marką telefonu był
    Ericsson, zresztą próbował przez jakiś czas prowadzić jego fanklub.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2010-02-11 17:14:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 15:50:33 +0000, Waldek Godel wrote:
> [...]
    >publicznym w jego mniemaniu była Nokia, a jedyną słuszną marką telefonu był
    >Ericsson, zresztą próbował przez jakiś czas prowadzić jego fanklub.

    Ale przeciez to wcale takie glupie nie bylo i nie jest :-)

    J.

  • 13. Data: 2010-02-11 18:02:22
    Od: TGor <t...@o...peel>

    W dniu 2010-02-11 16:16, Jan Strybyszewski pisze:

    > Gdybys nie byl durniem, zrozumialbys cos o podatkach a tak zasmiecasz
    > internet ktory w duzej mierze jest za podatnikow pieniadze. Czyli ich
    > okradasz pisaniem NTG.

    Mój internet nie był utrzymywany z twoich podatków. Chodzi o to, że
    TWOJA pensja to były (są? kto cię tam wie, kłamczuszku) MOJE podatki. I
    p. Waldka, i innych grupowiczów.

    Gdybyś, jak sam piszesz, nie był durniem to o tych podatkach byś
    zrozumiał, a tak ...

    > Czy moglbys nie zasmiecac laczy telekomunikacyjnych i serwerow news w
    > tym tych za podatnikow pieniadze, swoimi glupimi wywodami i to NTG ?

    Że co? Przespałeś 1989? Połowę pierwszego dziesięciolecia obecnego
    wieku? Teraz się już nie da zaśmiecić internetu a ta strona, która ci
    się ładuje jako domowa: http://www.internetlastpage.com/
    to tylko żart twoich kolegów z pracy.

    TG

  • 14. Data: 2010-02-11 19:09:51
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Bo to jest Paweł Kamiński, w początkach pmtg znany jako robbo. Chowa
    > się za alter ego Jana Strybyszewskiemu, bo nawet jemu samemu jest
    > wstyd podpisać się pod tymi bredniami i bluzgami które wypisuje.

    No, ale co z tego, że jest to Paweł Kamiński?
    Nie ma prawa do pisania jako JS?
    Nie lubisz człowieka, drażnią Cię jego opinie, ale to chyba nie jest powód
    do upowszechniania czyjegoś nazwiska w necie?

    Ja też piszę jako fd, tylko po to, aby byle przygłup nie miał łatwo w
    googlu.
    A takie walenie po nazwiskach kojarzy mi się z donosami Moon vs Płaszczyca z
    innych grup.

    Na dodatek nie wnosi niczego do dyskusji.

> [...]
    > wrogiem publicznym w jego mniemaniu była Nokia, a jedyną słuszną
    > marką telefonu był Ericsson, zresztą próbował przez jakiś czas

    Zawsze mówię, że tym się różnimy od zwierząt, że potrafimy zmieniać poglądy.

  • 15. Data: 2010-02-11 19:19:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 20:09:51 +0100, frank drebin napisał(a):

    > No, ale co z tego, że jest to Paweł Kamiński?
    > Nie ma prawa do pisania jako JS?
    > Nie lubisz człowieka, drażnią Cię jego opinie, ale to chyba nie jest powód
    > do upowszechniania czyjegoś nazwiska w necie?

    Jesteś jego adwokatem? A może po prostu nie cierpię robienia bydła na
    kolejnych grupach.

    > A takie walenie po nazwiskach kojarzy mi się z donosami Moon vs Płaszczyca z
    > innych grup.

    No Moon sobie ciężko na to zapracował, czego by nie pisać o Płaszczycu.
    Pawełek ostro idzie w jego kierunku.

    > Zawsze mówię, że tym się różnimy od zwierząt, że potrafimy zmieniać poglądy.

    No.. a Pawełek nie zmienia - od zawsze ma pogląd że dobry flejmik nie jest
    zły.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2010-02-11 19:25:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    TGor pisze:

    > Mój internet nie był utrzymywany z twoich podatków. Chodzi o to, że
    > TWOJA pensja to były (są? kto cię tam wie, kłamczuszku) MOJE podatki. I
    > p. Waldka, i innych grupowiczów.

    Glupi jestes czy jak.... twoje pomowienia sa nad wyraz smieszne.
    Pokaz bi jakikolwiek zapis z budzetu tego dotyczacy klamco.

    > Że co? Przespałeś 1989? Połowę pierwszego dziesięciolecia obecnego
    > wieku? Teraz się już nie da zaśmiecić internetu a ta strona, która ci
> [...]

    NTG ... moglbys nie zasmiecac swoimi gimnazjalnymi wywodami grupy ?

  • 17. Data: 2010-02-11 19:25:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    frank drebin pisze:

    > Powiedz, w jakim celu piszesz ciągle: "Pawle Kamiński"?
    > Nie bardzo nadążam.

    Bo jest idiota oni tak maja. Nieudacznicy zyciowi ze zmywaka w Londynie.

  • 18. Data: 2010-02-11 19:36:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Jesteś jego adwokatem? A może po prostu nie cierpię robienia bydła na
    > kolejnych grupach.

    To idz sobie na inne tam robic i zostaw w spokoju te pozadna grupe.

    > No Moon sobie ciężko na to zapracował, czego by nie pisać o Płaszczycu.
    > Pawełek ostro idzie w jego kierunku.

    Nie to co Plaszczyc nielegalnie przebywajacy w Warszawie. Zakumpluj sie
    pasujecie nawet brodami do siebie

    > No.. a Pawełek nie zmienia - od zawsze ma pogląd że dobry flejmik nie jest
    > zły.

    Czy dyskusja jest niezgodna z regulaminem ?

  • 19. Data: 2010-02-11 20:16:23
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Nieudacznicy zyciowi ze zmywaka w Londynie.

    Coś się na ten zmywak tak uparł. Zazdrościsz im czy co?
    Toż to już powoli nudne się staje.

    Ten ze zmywaka, tamten ze zmywaka, każdy pewnie niedługo będzie miał
    związek z tym sławetnym zmywakiem i to tylko dlatego, że na tej grupie
    pisze. :(

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 20. Data: 2010-02-11 20:29:14
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

> [...]
    > Ten ze zmywaka, tamten ze zmywaka, każdy pewnie niedługo będzie miał
    > związek z tym sławetnym zmywakiem i to tylko dlatego, że na tej grupie

    Marudzisz wiesz :) pewnie pracujesz albo nawet miales kontakty ze
    zmywakiem :) do komisji sledzczej go !!!