  • 1. Data: 2010-02-13 13:16:58
    Temat: Re: 1/3 rynku dotykowych smartphonów to iPhone
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Ale wiesz ze istnialy czasy bez automapy:)

    Bez telefonu też, wiesz? Jeszcze jakis tego typu argument?

    > Akurat kula w plot bo przecietna ilosc zainstalowanych aplikacji i w
    > Androidzie i w iphonie bije na glowe przecietnego WM o 300-600%.

    niech zgadnę, żeby to to się nadawało do uzywania trzeba zainstalować te 3
    do 6 aplikacji czyniących klocek uzytecznym na poziomie WM?
    I jeszcze jedno, moje pytania były retoryczne...
    Przem

  • 2. Data: 2010-02-13 14:52:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Przemek pisze:

    > Bez telefonu też, wiesz? Jeszcze jakis tego typu argument?

    Mnie bawi ze niektorzy uwazaja Automapa za osmy cud swiata i nie
    przyjmuja do wiadomosci powstania LEPSZEJ NAWIGACJI.

    > niech zgadnę, żeby to to się nadawało do uzywania trzeba zainstalować te 3
    > do 6 aplikacji czyniących klocek uzytecznym na poziomie WM?
    > I jeszcze jedno, moje pytania były retoryczne...

    Buhahah... sa aplikacje zle .... nie ma aplikacji tez zle... tym
    niszowcom z WM to nijak nie dogodzisz. Ale spoko to taki kilkuprocentowy
    rynkowy folklor nie nalezy im dokuczac co najwyzej rezerwat zrobic

  • 3. Data: 2010-02-14 01:30:51
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Mnie bawi ze niektorzy uwazaja Automapa za osmy cud swiata i nie przyjmuja
    > do wiadomosci powstania LEPSZEJ NAWIGACJI.

    Mnie też,że niektórzy nie przyjmuja do wiadomości, że inne powstałe są do
    kitu.

    > Buhahah... sa aplikacje zle .... nie ma aplikacji tez zle... tym niszowcom
    > z WM to nijak nie dogodzisz. Ale spoko to taki kilkuprocentowy rynkowy
    > folklor nie nalezy im dokuczac co najwyzej rezerwat zrobic

    Że niby "a u was murzynów biją"? Do takiego poziomu dyskusji mnie nie
    sprowadzisz.
    Przem

  • 4. Data: 2010-02-15 09:23:03
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Przemek pisze:

    > Że niby "a u was murzynów biją"? Do takiego poziomu dyskusji mnie nie
    > sprowadzisz.
    > Przem

    Jak iphone nie ma flasha to "niedobry iphone" Jak windows Phone nie ma
    flasha... to dobry Windows.... czy chcesz potopic wszystkich hipokryzja
    ktora wylewa sie z uszu ?