    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Date: Thu, 19 Aug 2010 15:59:13 +0200
    <i49b5o$o93$2@mx1.internetia.pl> <i4b2vl$140j$1@news2.ipartners.pl>
    <i4b6kv$2qr$1@mx1.internetia.pl> <i4b6rn$suu$1@node1.news.atman.pl>
    <i4c5qr$14a$1@news.onet.pl> <i4d95u$8pi$1@node1.news.atman.pl>
    <i4dbc7$4fr$1@news.onet.pl> <i4dvtb$aqp$1@node2.news.atman.pl>
    <i4emfi$ts5$1@news.onet.pl> <i4g5ds$m24$1@node1.news.atman.pl>
    <i4grij$78p$1@news.onet.pl> <i4ij22$4ki$1@node1.news.atman.pl>
    <i4iu2l$dq$1@news.onet.pl> <i4j79i$76a$1@node1.news.atman.pl>
    <i4j7os$s5i$1@news.onet.pl> <i4j9lb$7de$1@node1.news.atman.pl>
    <i4jb4s$ajf$1@news.onet.pl>

    > To jakim cudem uszło im na sucho oskarżenie Ciebie o złamanie kręgosłupa,
    > mimo że nawet bójki nie było?
    > Co w takim przypadku może się komuś wydawać lub nie?

    zadalem to samo pytanie. Jednak ze wzgledu na fakt, ze zlozylem jedno
    doniesienie to zostalo w calosci umorzone. A jak skladalem zazalenie to sad
    tego nie uznal i juz.

    Subiektywna ocena pobitego (ze go boli) jest wystarczajaca.

    Juz sam fakt, ze zeznal, ze podnioslem go za gardlo jedna reka byl zalosny.
    Jak policjant odczytywal mi pytanie cytujac zeznanie tego kolesia to sie
    smial. WIdac po mnie, ze nie podniose 1 reka (wyprostowana do przodu) 85 kg

    A jak chcialem z sadem dyskutowac w sprawie podtrzymania zasadnosci
    umorzenia to powiedzial, ze on oglasza i nie ma miejsca na dyskusje.

    Tak czy inaczej to jest banda przestepcow (no moze nie w calosci). Mam
    kolezanke w policji. Byla kiedys taka akcja. Ona mowi: "bylem z 2 kolegami
    na patrolu pieszym. Dostajemy wezwanie do jakiejs menelowni. Jeden z nich
    taki smierdzacy jakos tak sie na mnie rzucil. To moi koledzy tak go skopali,
    ze zapamieta do konca zycia, ze na policje sie reki nie podnosi"

    Dziala jak dziala i naprawde nikomu nie zycze kontaktu z wymiarem
    niesprawiedliwosci bo co kolejny mam kontakt to mam wrazenie, ze to system
    represji. Brakuje tam cywilizacji. To sa ludzie z poprzedniego systemu.

    Icek