  • Data: 2010-08-18 16:47:03
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i4g5ds$m24$1@node1.news.atman.pl...
    > za

    > biedny

    > ale teraz to juz sobie zarty ze mnie robisz ?
    >
    > To ja proponuje zrobic wolny rynek z emeryturami. Jak sobie uzbierasz to
    > bedziesz mial. Jak nie uzbierales to nie masz i bieduj pod mostem.

    Rozróżniasz emeryturę od grzywny? ;) Nie rozumiesz może pojęcia "wolny
    rynek", jeśli chodzi o jakość i ceny usług prawników?

    > niestety brak mozliwosci obrony w procesie karnym ze wzgledu na
    > niewystarczajace srodki finansowe nie jest normalny i nie ma nic wspolnego
    > wolnym rynkiem

    Po pierwsze - nikt Ci nie każe popełniać czynów, które doprowadzą Cię do
    konieczności obrony przed sądem. To bardzo ważna rzecz, o której raczyłeś
    zapomnieć. Tak samo, jak nikt nie każe Ci iść pracować za 500 PLN jako
    pomywaczka w barze mlecznym - masz bowiem wybór, co zrobisz i konsekwencje
    tego wyboru są od początku do końca jasne.

    Po drugie - od zawsze jest tak, że jeśli masz więcej pieniędzy, to masz
    więcej możliwości. Kupujesz lepsze mieszkanie, lepszy samochód, stać Cię na
    lepszego prawnika - normalna nagroda za to, że byłeś na tyle rozgarnięty,
    żeby określoną gotówkę odłożyć / zarabiać. Zazdrościsz komuś, że stać go na
    lepszych (i droższych) usługodawców?

    Jurand.