  • Data: 2010-08-14 19:17:47
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Arturze - kwestia tylko ilosci. jak ci po dluzszej trasie przyjdzie
    > rachunek na 15 tys, bo FR byl co kilka km, to zwolnisz chocbys sie
    > Kulczyk nazywal :-)
    >
    > Oczywiscie to nie jest zbyt sprawiedliwe zeby predkosc zalezala tylko
    > od portfela :-)

    Jak dla mnie, to najlepsza byłaby stawka taka sama dla wszystkich, ale
    progresywna.
    Czyli jak pierwszy mandat tak jak dziś 500zł, ale jeżeli w ciągu roku
    ktoś dostanie kolejny to wtedy stawka x2, następny x4 itd.
    Jak ktoś przejeździ rok bez mandatu no to niech się cofa o jeden, albo
    dwa schodki w dół.

    I już każdy sam sobie może indywidualnie dostosować poziom mandatów do
    swoich możliwości finansowych.

    Bo uzależnianie od portfela jest jednak dość trudne.
    Bo jaki mandat powinien dostać niepracujący student jadący autem
    bogatych rodziców? Albo właściciel działalności gospodarczej itp. itd.
    Dość trudno określić sprawiedliwie możliwości finansowe.
    A proste kryteria typu wyniki z PIT często będą zawodzić.