  • Data: 2010-08-14 21:05:02
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Ale to juz z zalozenia zawiera uzaleznienie predkosci od zarobkow,
    > wiec nie wiem czy "sprawiedliwe" :-)

    Uniemożliwia na dłuższą metę podejście "pędzę i płacę, bo mnie stać".

    Wykładniczy wzrost kwoty spowoduje że nawet dysponując wielokrotnie
    większym budżetem mandatowym, można sobie pozwolić tylko na minimalnie
    więcej.

    > Szwajcarskie i skandywskie sady jakos sobie radza z ustaleniem :-)

    Pytanie na ile.
    Bo to że słyszymy że jakiś milioner zapłacił gigantyczny mandat to jedno
    - u nas taki Kulczyk pewnie też by zapłacił.

    Ale też nie wiemy na ile można się wymigać, albo przed sądem wykazać
    niższą zamożność niż faktyczna.

    Tu dochodzi jeszcze jedna rzecz - dla obywatela to kolejny argument za
    ukryciem swoich realnych dochodów.