  • 1. Data: 2024-08-28 16:19:25
    Temat: 0.5V
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    myszka radiowa mi wyssała bateryjkę do 0.55V.

    Robi wrażenie ... choć niby Joule thief tak samo potrafi :-)

    J.

  • 2. Data: 2024-08-28 16:40:13
    Temat: Re: 0.5V
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > myszka radiowa mi wyssała bateryjkę do 0.55V.

    I dopiero wtedy przestała działać? Czy zostawiłeś np. na tydzień włączoną?

    Moja gówniana (najtańsza) zdycha przy 0,9 V. Też robi wrażenie. Markowa
    Della w sumie też coś koło tego, może 1,0 V.

    To jest ta gówniana, nie pamiętam czy tam jest jakaś cewka, ale ok. 6:00
    widać płytkę i nie rzuca mi się cewka w oczy:
    https://www.youtube.com/watch?v=Ud_4fExIjNk

    Dziwne w sumie, bo LED nie zaświeci przy takim napięciu... aż ją chyba
    rozbiorę jeszcze raz i przyjrzę się bliżej.

    --
    Mówi lew do żaby:
    - Ale ty jesteś brzydka... Jesteś zielona, oślizgła i masz strasznie

  • 3. Data: 2024-08-28 16:52:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Aug 2024 14:40:13 -0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

    > I dopiero wtedy przestała działać? Czy zostawiłeś np. na tydzień włączoną?

    Mogła być tydzien włączona, ale ona działa miesiącami, co jej tam
    tydzien.

    I jeszcze chwilami działała, może po chwilowym wyłączeniu napięcie
    ciut wzrastało.

    > Moja gówniana (najtańsza) zdycha przy 0,9 V. Też robi wrażenie. Markowa
    > Della w sumie też coś koło tego, może 1,0 V.

    A tu chinski noname ..

    > To jest ta gówniana, nie pamiętam czy tam jest jakaś cewka, ale ok. 6:00
    > widać płytkę i nie rzuca mi się cewka w oczy:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ud_4fExIjNk

    SMD z drugiej strony?

    Mały prąd mogli na kondensatorach podwoic.

    > Dziwne w sumie, bo LED nie zaświeci przy takim napięciu... aż ją chyba
    > rozbiorę jeszcze raz i przyjrzę się bliżej.

    LED IR, to może zaświeci jeszcze na 1V.

    J.

  • 4. Data: 2024-08-28 18:03:50
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 28.08.2024 o 16:52, J.F pisze:

> [...]
    >
    > A tu chinski noname ..

    > SMD z drugiej strony?
    >
    > Mały prąd mogli na kondensatorach podwoic.

    A to się tak da? :)))

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.

  • 5. Data: 2024-08-28 20:59:12
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 28.08.2024 16:52, J.F wrote:

    > Mogła być tydzien włączona, ale ona działa miesiącami, co jej tam
    > tydzien.

    A nie jest tak, że przetworniczka sobie bzyka póki daje radę się
    wzbudzać, a jak nie, to klucz się otwiera, ale już nie zamyka (albo
    bardzo rzadko) i wyssie resztkę baterii?

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2024-08-29 12:18:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Aug 2024 18:03:50 +0200, Wiesiaczek wrote:

    > A to się tak da? :)))

    Da.

    J.

  • 7. Data: 2024-08-29 12:41:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 Aug 2024 12:18:29 +0200, J.F napisał(a):

    > Da.
    >
    > J.

    Tyle że raczej napięcie, nie prąd :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2024-08-29 12:44:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Aug 2024 12:41:40 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Tyle że raczej napięcie, nie prąd :)

    Prąd też można, choc oczywiscie chodziło mi o napięcie :-)

    J.

  • 9. Data: 2024-08-29 15:11:00
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Mogła być tydzien włączona, ale ona działa miesiącami, co jej tam
    > tydzien.

    Mój Dell wczoraj żył, zostawiłem na noc, dziś już nie żył. 0.7 V. Jak
    zmieniam baterię od razu (bo padnie podczas pracy a nie przez noc) to
    ma 0.9 V. Czyli wyssało trochę przez noc, choć już nie działało.

    > SMD z drugiej strony?

    Nic tam nie było z drugiej strony jeśli dobrze pamiętam.

    > LED IR, to może zaświeci jeszcze na 1V.

    To nie jest IR, to świeci na czerwono.

    Wezmę w wolnej chwili tę mysz i pomierzę, co tam się dzieje, z ciekawości.

    --
    Całkiem możliwe, że ten sam gość co wcześniej przychodzi do restauracji. Gdy otrzymał
    już zupę, z przerażeniem stwierdza, że w zupie pływa mucha! Od razu z krzykiem na

  • 10. Data: 2024-08-29 15:15:02
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Prąd też można, choc oczywiscie chodziło mi o napięcie :-)

    Kiedyś coś takiego zrobiłem, spokojnie podbijało 5 V do napięcia... nie
    pamiętam ile, ale wystarczającego, żeby panel z radia LG zaświecił. Przy
    5 V nie świecił. Nominalnie (oryginalnie) było tam 9.4 V. RPi generowało
    sygnał.

    http://arnold.ziffel.one.pl/panel.png

    --
    Mówi zięć do teściowej: