  • Data: 2024-08-28 18:03:50
    Temat: Re: 0.5V
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.08.2024 o 16:52, J.F pisze:

    > Mogła być tydzien włączona, ale ona działa miesiącami, co jej tam
    > tydzien.
    >
    > I jeszcze chwilami działała, może po chwilowym wyłączeniu napięcie
    > ciut wzrastało.

    > A tu chinski noname ..

    > SMD z drugiej strony?
    >
    > Mały prąd mogli na kondensatorach podwoic.

    A to się tak da? :)))

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.