  • Data: 2024-08-29 15:11:00
    Temat: Re: 0.5V
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Mogła być tydzien włączona, ale ona działa miesiącami, co jej tam
    > tydzien.

    Mój Dell wczoraj żył, zostawiłem na noc, dziś już nie żył. 0.7 V. Jak
    zmieniam baterię od razu (bo padnie podczas pracy a nie przez noc) to
    ma 0.9 V. Czyli wyssało trochę przez noc, choć już nie działało.

    > SMD z drugiej strony?

    Nic tam nie było z drugiej strony jeśli dobrze pamiętam.

    > LED IR, to może zaświeci jeszcze na 1V.

    To nie jest IR, to świeci na czerwono.

    Wezmę w wolnej chwili tę mysz i pomierzę, co tam się dzieje, z ciekawości.

    --
    Całkiem możliwe, że ten sam gość co wcześniej przychodzi do restauracji. Gdy otrzymał
    już zupę, z przerażeniem stwierdza, że w zupie pływa mucha! Od razu z krzykiem na