eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
  • Data: 2023-11-03 17:54:50
    Temat: Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 3 Nov 2023 10:19:46 +0100, _Master_

    90

    > Taką samą BREDNIĄ jest wciskanie elektryka zwłaszcza
    > w kraju w którym przez 20 lat nie będzie ATOMU

    Widzę że ten wątek o wodorze był ci potrzebny tylko i wyłącznie do tego,
    aby zjechać zaraz na baterie i prowadzić dalej swoją ruską krucjatę.

    Tymczasem nie o bateriach tutaj dyskutujemy, tylko o absurdalnym pomyśle,
    jakim jest spalanie wodoru w ICE.

    No ale to nic nowego, konfederackie łajzy tak mają, bo wiedzą że wodór się
    robi najtaniej i najszybciej z ropy, czy tam z gazu, w sumie jeden grzyb,
    ważne że będzie ruski albo turbański, więc krzywdy koncernom paliwowym nie
    zrobi i dalej będą ssać tych którzy źródeł nie mają.

    > a magazyny prądu są NIEDOSTEPNE dla
    > Kowalskiego.

    Nie muszą być dospne dla kowalskiego, bo BEV same w sobie są magazynami
    energii tępy dzbanie. Większość samochodów i tak przez większość czasu
    stoi. Poza tym pretensje miej do swoich prawackich kolesi konfedery, to oni
    udupili wiatraki, fotowltaikę, a kasę na modernizację sieci i magazyny
    przepierdolili na spłacenie populistycznego pierdzenia, dokładnie tak samo
    jak by to zrobiła prawacka konfedera.

    > Ale jednak SEKTA EKOFASZYSTOWSKA WIE LEPIEJ

    I znowu projekcja z klawiatury konfederacko-ruskiego faszysty.
    Nie wiem czy zauważyłęś, ale ruskie też wszystkich od faszystów
    wyzywają, a sami nimi są. Jakże symptomatyczne. hehe

    > Niegdie nie napisałem że trzeba gaz i węgiel kupować ze wschodu.

    Gdzie ja, ruski bocie, napisałem że tak napisałeś?
    Tobie akurat chodzi o paliwa, też od ruskich.

    > To kumple Tuska mieli taki plan i widać do czego doprowadzili.

    pis to kumple tuska? Jak dla mnie to pisowi najbliżej do łżekonfedery, i to
    pis ściągnął nawjwięcej węgla i gazu od ruskich, póki ruskie same kurka nie
    zakręcili. To samo z paliwami, do tego jeszcze pchnęli lotos turbanom, i
    ruskim.

    > May swój węgiel, gaz, biogazownie + odnawialna jako uzupełnienie
    > To jest REALNE co można zrobić bez ATOMU

    Srutututu, tak samo realne jak pędzenie ICE na wodorze.

    > Znowu piszesz o rosji. Dlaczego? Co masz z nią wspólnego?

    Zawsze jak ciebie czytam, to mam nieodparte wrażenie że jesteś ruskim
    botem, tak samo zresztą jak słuchając reszty łżekonfedery. Sprzedali by nas
    za parę rubelków wcześniej dewastując całe państwo pod przykrywką
    "zostawienia" kasy ludziom.

    --
    Pozdor
    Myjk