eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
  • Data: 2023-11-01 18:48:59
    Temat: Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 1 Nov 2023 17:23:08 +0100, _Master_

    > To dlaczego twierdzisz że spalanie wodoru
    > w już istniejących pojazdach to BREDNIA?

    Bo jego produkcja jak i użytkowanie jest niewiele mniej emisyjne niż
    klasycznych paliw, do tego stwarza znacznie więcej problemów i zagrożeń.
    Dodatkowo, masz tu konkretny moment gdzie ci obrazkowo Jason wytłumaczy
    dlaczego wodór do ISTNIEJĄCYCH pojazdów to brednia:
    https://youtu.be/vJjKwSF9gT8?si=k4H6n9huuCj5i3Ex&t=2
    90

    > Jesteś zacietrzewioną miernotą która dostaje delirki jak ktoś skrytykuje
    > jedynie słuszną religię.

    Krytykuję wszelkie przejawy ciągnięcia Polski na wschód, oraz wypisywania
    bzdur które taka konfederacka kurwa jak ty wypruwa z siebie bo "myśli" że
    ktoś ma jakiś genialny pomysł, który w praktyce jest tylko i wyłącznie
    nieużyteczną ciekawostką.

    > Jak dostaniesz kałasznikowa to będziesz do mnie strzelał?

    Dałbym ci szansę pożyc w ruskim raju, który chcesz tutaj w Polsce zgotować
    oddając swój głos na łżekonfederę. Problem w tym, że zapierasz się rękami i
    nogami aby do tego raju nie trafić. Ty jesteś zdrowy na głowę?

    --
    Pozdor
    Myjk