    Date: Mon, 26 Aug 2013 16:44:44 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: )

    W dniu 2013-08-26 13:40, WOJO pisze:
    > A tu się nie zgodzę. Możesz mieć szczęście i uda Ci się tak poskładać
    > wahacz, że wszystko będzie normalnie, ale czasem komplet opon jest
    > droższy...

    Może jeśli by chodziło o drążek kierowniczy to tak.
    Wymieniałem i wahacze i sworznie zwrotnicy i sprężyny i wszystko w
    porządku po 2-3 latach. Załamałem się kiedyś jak mechanicy nie pytając
    od razu rozkręcili mi przód. Powodem ściągania jednak była ładnie
    "wybulona" opona. Kilka dni się bujałem aż konkurencja zdołała
    przywrócić geometrię do poprzedniego, poprawnego stanu.

    Zresztą ta cała geometria o kant... Na zimówkach mam ideał a na letnich
    delikatnie ściąga. Dla wielu pomijalne ale mnie wku... Co z tego że
    teoretycznie wg "norm" opony o takiej samej wysokości. Szkoda czasu i
    nerwów. Wszyscy "mądrzy" twierdzą, że idealnie na 2 komplety nie ustawię :-(