    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re:
    Date: Tue, 22 Nov 2011 10:02:43 +0000 (UTC)
    <jab564$kpb$1@inews.gazeta.pl> <s...@m...org>
    <4ec94f2e$0$5796$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@m...org> <r...@h...he>
    <s...@m...org>
    <c1.01.3SnM6Y$0dX@mike.oldfield.org.pl>
    <jaecne$bum$2@usenet.news.interia.pl> <jaefce$f99$4@node2.news.atman.pl>
    <jaefrd$f99$5@node2.news.atman.pl> <jaege2$7vm$1@mx1.internetia.pl>
    <jaejdk$qgt$1@node2.news.atman.pl> <jafir6$c7d$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>

    On 2011-11-22, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Taką dziwną, ale to dość typowe zachowanie. Poczytać nie chce,
    > zrozumieć tym bardziej, ale na siłę będzie coś innym wmawiał.
    > Zresztą widać to doskonale w cytacie - ładnie dzielisz na siebie
    > i głupszą resztę, która tylko szuka kogoś do bicia.

    Ochlon. Na szczescie Ty i Twoje teorie to na naszych drogach margines,
    wiec sie nie przejmuje tym, ze spotykam jakiegos moralizatora. Nikomu
    nic na sile nie wmawiam, to Usenet, wyrazam swoje zdanie, opisuje to co
    widze (tak jak ja to widze) - wolno mi. Nikogo nie dziele, na drodze sa
    normalni i idioci a dla kazdego granica pomiedzy jednym i drugim jest
    gdzie indziej, dla jednych idiota to ten co jedzie 65 w zabudowanym a
    dla mnie ten co scina zakret albo wyprzedza na trzeciego zmuszajac tego
    z naprzeciwka do hamowania.

    > Nie przytaczasz, ponieważ nie ma takich, które by potwierdziły Twoje
    > teorie - w przeciwieństwie do Ciebie jak pokazałem te statystyki
    > i sugerowałem z czym jeszcze możesz je zderzyć by móc wyciągnąć
    > racjonalne wnioski. Ty jednak wolisz pobredzić o jakiejś elicie
    > itd.

    Statystyka to piekna nauka, przy odrobinie wysilku z jej pomoca
    mozna wykazac, ze nasza teoria jest prawdziwa. Dlatego statystyki
    z reguly mozna sobie wsadzic w buty, ewentualnie poogladac z duzym
    dystansem. Ja Ci powiedzialem to co widze sam i widza inni. Gdybys
    podszedl do tego normalnie i wkoncu przyjal do siebie ta obserwacje jako
    fakt to mozna by podyskutowac.

    Co do elity, to tak sie zachowujesz. Chcesz miec swoje "podworko" to
    zaloz sobie forum i bedziesz mial status admina.

    Wiec jeszcze raz ochlon i sprobuj zrozumiec to co do Ciebie sie mowi a
    nie upierac sie jak osiol, ze Twoja racja jest najtwojsza.

    --
    Artur
    ZZR 1200