    From: HeniekMogiłko <h...@h...he>
    Subject: Re:
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <jab564$kpb$1@inews.gazeta.pl> <s...@m...org>
    <4ec94f2e$0$5796$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@m...org>
    Date: Sun, 20 Nov 2011 23:26:41 +0100

    Dnia Sun, 20 Nov 2011 20:59:00 +0100 (CET), WildS napisał(a):

    > i vice versa. Jazda 70 jest uciazliwa.

    Jakoś jak się wleczecie w górach 20km/h bo mocy brakuje, (a trzeba tym
    przejściem granicznym , a nie tym 30km obok, które nie jest tak
    wymagające), albo zablokuje którys z was drogę bo stanie w poprzek (co
    tam oblodzony stok) to nie jest uciążliwe?

    Jakbyście trzmali te 70km/h i odstępu pomiedzy sobą nie byłony to, aż
    tak bardzo uciążliwe.

    > Pozwole sobie tu na mala dygresje. Widzialem kiedys jakis filmik
    > edukacyjny zrobiony przez anglikow, ktorego ogolnym przeslaniem bylo to,
    > zeby swoja powolna jazda nie blokowac innych. Umozliwiac wyprzedzanie
    > itd. Ba, czasami są nawet wrecz znaki przy drodze w skrocie mowiace,
    > zeby umozliwic wyprzedzanie, zeby uniknac frustracji.

    Pewnie, że tak, tylko, że to też tyczy się kierowców cieżarówek.
    "Wyścigi żółwi" na A4 to nie jest ułatwienie wyprzedzania.

    > W Polsce by to sie bardzo przydalo ;) No ale u nas kultura jazdy jest
    > daleko za murzynami. "Bede jechal 70 srodkiem bo to moj fiat uno i jade
    > ile chce!".

    Tak samo "jak będe jechał jak debil, bo mi 5minut zabraknie", albo
    "będę wyprzedazł kumpla przez 5km to mi na tempomacie nie chce sie
    zmienić' tudzięż "wpieprze sie przed tą samotną osobówkę nich se
    hamuje". Poprawianie świata zaczyna się od siebie.

    --
    Heniek