  • 11. Data: 2013-06-17 19:54:00
    Temat: Re: Raspberry Pi
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 17 Cze, 12:36, "Andrzej W." <a...@w...pl> wrote:

    > Za RPi przemawia tylko cena chyba.
    > Ma to mało IO, słabą dokumentację, sam procesor nie ma dokumentacji.
    > Zakres temperatur pracy taki sobie, żadnych certyfikatów na wibracje i
    > inne przemysłowe głupoty. Zero dedykowanego wsparcia tylko zapaleńcy.
    > Brak gwarancji dostępności aktualnej wersji.
    >
    > Gotowych modułów z ARMem, RAM i FLASH jest sporo dostępnych, niektóre
    > montowane powierzchniowo inne przewlekane lub w gniazdach typu SIMM.
    > Jest z czego wybierać.
    >
    > --

    Istotnie, RPi ma trochę mało IO, ale wydaje mi się że z tym jakoś
    dałbym sobie radę. Kolejnym plusem z mojego punktu widzenia jest
    możliwość pisania softu w środowisku Lazarus. Jakie inne gotowe moduły
    z ARMem, RAM i Flashem polecasz?

  • 12. Data: 2013-06-17 20:49:14
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2013-06-17 19:54, Stachu Chebel pisze:
> [...]
    > dałbym sobie radę. Kolejnym plusem z mojego punktu widzenia jest
    > możliwość pisania softu w środowisku Lazarus. Jakie inne gotowe moduły

    Używałem modułów Telita, ale już ich nie produkują.
    Musisz zdefiniować sobie wymagania i rozesłać zapytania.
    My zakwalifikowaliśmy wstępnie moduły od:
    http://www.denx-cs.de/
    http://www.karo-electronics.de/
    http://www.mscembedded.com/
    Coś odpadło, coś nie było dostępne już nie pamiętam.

    Może mniej profesjonalnie coś z tej rodziny:
    http://dx.com/p/s5pv210-android-4-0-cortex-a8-7-capa
    citive-touch-screen-development-board-black-192047

    Jeden moduł procesora z pamięcią, kilka modeli płyty bazowej, kilka
    typów wyświetlaczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 13. Data: 2013-06-17 22:05:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Andrzej W." <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Za RPi przemawia tylko cena chyba.

    To nie jest "tylko".

    > Ma to mało IO, słabą dokumentację, sam procesor nie ma dokumentacji.

    Ryli?

  • 14. Data: 2013-06-17 22:19:58
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2013-06-17 22:05, Ghost pisze:

    > Ryli?

    http://www.raspberrypi.org/faqs akapit "What hardware documentation
    will be available?"

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 15. Data: 2013-06-17 22:58:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > http://www.raspberrypi.org/faqs akapit "What hardware documentation
    > will be available?"

    Ale mowisz, ze nie da sie go programowac? Albo w ogole uzywac w tym raspi?

  • 16. Data: 2013-06-18 14:37:40
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie pamiętam, czy już dopisałeś się do mojej listy czy nie, więc zapytam
    profilaktycznie - napisz coś ciekawego o swoich projektach USB?

  • 17. Data: 2013-06-18 17:37:19
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 18 Cze, 14:37, "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:
    > nie pamiętam, czy już dopisałeś się do mojej listy czy nie, więc zapytam
    > profilaktycznie - napisz coś ciekawego o swoich projektach USB?

    WHISKEY-YANKEE-PAPA-INDIA-ECHO-ROMEO-DELTA-ALPHA-LIM
    A-ALPHA-JULIET !!!

  • 18. Data: 2013-06-18 18:34:00
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jasne,