    From: Lopez <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Ram do MSI K9N SLI Platinum
    Date: Sat, 20 Nov 2010 22:42:28 +0100

    Siema,

    Posiadam płytę MSI K9N Platinum, a na niej 2GB Ramu,
    Kingston KVR800D2N5K2/2G (w dualu). Postanowiłem niedawno
    rozszerzyć ilość ramu do 4G dokupując kolejną parę
    identycznych modułów, ale próba uruchomienia skończyła się
    BSOD'em Windowsa. Podjąłem także próbę uruchomienia
    tego systemu za pomocą innej pary 2x2GB Kingstona,
    ale objawy były identyczne. Producent w zapewnia,
    że ta płyta obsługuje 8GB ale zdaje się, że kłamie :(

    Czy komukolwiek z was udało się wsadzić tam 4GB ramu?
    jeśli tak, to w oparciu o jakie moduły?

    Lopez