  • 21. Data: 2010-08-29 19:09:04
    Temat: Re: Rajd jest - Felkowski ten.
    Od: zofija <s...@w...pl>

    > AFAIK, to od czasu, jak 2 lata temu samochodziarze zlapali podium, to
    > juz nie moszszna :)

    Nie samochodziarze tylko motocyklisci w somochodzie i dzieki temu
    nasza Adunia jest najmlodszym zawyciezca Rajdu Felkowskiego - w koncu
    bylam w 4 miesiacu ciazy ;-)

  • 22. Data: 2010-08-29 21:08:29
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-08-29 21:09, zofija pisze:

    > Nie samochodziarze tylko motocyklisci w somochodzie i dzieki temu
    > nasza Adunia jest najmlodszym zawyciezca Rajdu Felkowskiego - w koncu
    > bylam w 4 miesiacu ciazy ;-)

    Nie wiem, jak dlugo mozna skladac reklamacje i zazalenia, ale jesli
    wtedy Wam pomagala, to trzeba Wam zabrac puchary ;D - w koncu nie bylo
    jej na liscie czlonkow druzyny ;-p

    I wpisowego pewnie tez nie uiscila!!! O!!!
    ;DDD

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek