  • 1. Data: 2009-08-28 09:41:55
    Temat: Rajd Felkowski 2009
    Od: Mika <m...@g...com>

    Witam,

    W imieniu organizatora Feliniego, chciałabym Was poinformować i
    jednocześnie zaprosić na XIII już edycję Rajdu Felkowskiego. W tym
    roku rajd odbędzie się w dniu 26 września 2009. Oczywiście jak co
    roku, dla chętnych biorących udział w pełnej opcji, spotkamy się już
    po południu w piątek 27 września 2009, a rozjedziemy w niedzielę 28
    września.
    Trochę opóźnia nam się aktualizacja strony, ale od poniedziałku 31
    sierpnia będzie już pełen opis edycji 2009 i działający formularz
    zgłoszeniowy na stronie http://www.felkowisko.riders.pl/
    W tym roku bazą rajdu będzie ośrodek "Marysieńka" w Toporni koło
    Przysuchy (http://www.topornia.pl/).
    Jak zwykle uczestniczyć w rajdzie można na trzy sposoby :
    * Zbytnik: czyli sam rajd (w tym pamiątkowa koszulka i obiad po
    rajdzie ): koszt 50 zł
    * Żołnierskie wygody: rajd koszulka noclegi we własnym namiocie z
    własnym śpiworkiem oraz jadło od piątku do niedzielnego ranka: koszt
    110 zł
    * Zbytki i frykasy czyli Full opcja: rajd, koszulka, dwa noclegi tzn.
    w piątek i w sobotę w pod dachem, jadło od piątku wieczór do
    niedzielnego ranka, bal: koszt 140 zł.
    Z racji tego że do dyspozycji w ośrodku będziemy mieli 100 miejsc, jak
    zwykle o opcji Zbytki będzie decydować kolejność zgłoszeń z wpłatami.

    Serdecznie zapraszamy, iż ponieważ ;-) jak zwykle tendencyjny
    organizator szykuje wiele niespodzianek gwarantujących nam dobrą
    zabawę :-)

    ps. Proszę o przekazanie tej informacji na inne fora oraz listy
    mailingowe do osób zainteresowanych braniem udziału w motocyklowym
    rajdzie turystyczno-krajoznawczym :-)

    Pozdrawiam
    Mika
    z mietłą

  • 2. Data: 2009-08-28 13:42:19
    Temat: Re: Rajd Felkowski 2009
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Mika pisze:
> [...]
    > roku, dla chętnych biorących udział w pełnej opcji, spotkamy się już
    > po południu w piątek 27 września 2009, a rozjedziemy w niedzielę 28

    trzy razy czytalem kurde i nadal nie rozumiem. Jesli rajd odbywa sie 26
    a my spotykami sie po poludniu 27 a 28 rozjezdzamy to jak bedziemy brac
    w nim udzial ?

    :)
    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 3. Data: 2009-08-28 13:44:02
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Piotr May pisze:
    > Mika pisze:
    > W tym

    no i jeszcze jedno pytanie, musieliscie na impreze wybrac akurat tydzien
    bez soboty ? W soboty przeciez sa najlepsze imprezy!

    :>
    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 4. Data: 2009-08-28 13:47:45
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 28 Sie, 15:44, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    > no i jeszcze jedno pytanie, musieliscie na impreze wybrac akurat tydzien
    > bez soboty ? W soboty przeciez sa najlepsze imprezy!

    Nooo wiesz termin ustala Felini on ma konszachty nie wiem z kim i robi
    uzgodnienia pogodowe, jak rzuca date to nie ma dyskusji ;-)
    pozdrwoki

    Mika
    z mietla

  • 5. Data: 2009-08-28 13:50:14
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 28 Sie, 15:42, Piotr May <p...@r...pl> wrote:
> [...]
    >
    > trzy razy czytalem kurde i nadal nie rozumiem. Jesli rajd odbywa sie 26
    > a my spotykami sie po poludniu 27 a 28 rozjezdzamy to jak bedziemy brac

    No dobra, sie mie pomerdalo jakos z tymi datami za duzo ich bylo ;P

    Piatek przyjazd 25.09.2009
    Sobota Rajd Felkowski 26.09.2009
    Niedziela wyjazd 27.09.2009

    Mam nadzieje ze tym razem nic nie pomylilam :-)

    pozdrawiam

    Mika
    z mietla

  • 6. Data: 2009-08-28 19:30:20
    Od: "Prusak" <o...@o...pl>

    Obecny

    prusak :)

    .googlegroups.com...

  • 7. Data: 2009-08-31 20:08:25
    Od: migacz <m...@i...pl>

    On 28 Sie, 11:41, Mika <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > roku, dla chętnych biorących udział w pełnej opcji, spotkamy się już
    > po południu w piątek 27 września 2009, a rozjedziemy w niedzielę 28

    Jeżeli zdążę poskładać FuJaRe, a żona nie zacznie rodzić to się
    pojawię :)

    Pozdrawiam migacz

  • 8. Data: 2009-09-01 14:09:24
    Od: Mika <m...@g...com>

    Witam

    > Piatek przyjazd 25.09.2009
    > Sobota Rajd Felkowski 26.09.2009
    > Niedziela wyjazd 27.09.2009

    Strona www.felkowisko.riders.pl została zaaktualizowana i działa.
    Można wpisywać zgłoszenia :)

    Zapraszamy

    pozdrawiam
    Mika

  • 9. Data: 2009-09-02 08:36:01
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    Mika <m...@g...com> napisał(a):

    > Strona www.felkowisko.riders.pl zostala zaaktualizowana i dziala.

    To jak to jest w końcu z opcją "żołnierskie wygody"? - na formularzu
    zgłoszeniowym jej nie ma ...

    Pozdro, Rafael
    Szerszeń

  • 10. Data: 2009-09-02 15:04:39
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 2 Wrz, 10:36, "Rafael" <r...@g...pl> wrote:

    > To jak to jest w końcu z opcją "żołnierskie wygody"? - na formularzu
    > zgłoszeniowym jej nie ma ...
    Niestety opcja zolnierskie wygody w ostatnim momencie wypadla, ale nie
    jest to do konca niemozliwe, tylko moze sie okazac ze namiot mozna
    rozbic za plotem.
    Daj znac na priva albo napisz w formularzu ze na tej opcji Ci zalezy,
    jezeli bedzie taka mozliwosc to damy Ci znac.

    pozdrawiam
    Mika
    z mietla