  • Data: 2019-12-19 18:39:05
    Temat: Radyjko Jana Taratajcio.
    Od: Andrzej <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zapytał o to jakiś Janusz na innej grupie. Z ciekawości rzuciłem okiem.
    Małe pudełeczko zasilane 7.5V z anteną teleskopową na oko na dawny
    zakres FM. Cena 200zł. Natomiast skutecznie ma odganiać duchy i inne
    złowrogie byty w promieniu 20m. Na jutubie jakiś inny "specjalista"
    tłumaczy, że w środku są tam generatory 3 częstotliwości i nawet
    pokazuje ekran oscyloskopu, ale bez podziałki częstotliwości. A te
    przebiegi są zdrowo scałkowane. Ciekawe czemu? Natomiast potem pokazuje
    (chyba) sygnał wyjściowy i to w ogóle nie bangla z poprzednim obrazkiem.
    Ma ktoś bliższe informacje, albo jeszcze lepiej schemat? Bo wyśmiewanie
    się z Janusza nie da wiele, chciałbym mieć jakieś argumenty oprócz
    stwierdzenia, że duchów nie ma a nawet jeśli są to nie przestraszą się
    "radyjka".
    PS. Kiedyś dawno temu na prośbę koleżanki zbudowałem dla niej zapper,
    ale pani Clark nie robiła na swoim "wynalazku" kasy, zamieściła nie
    tylko schemat ale i dokładne instrukcje jak to wykonać nie mając pojęcia
    o elektronice.