  • 11. Data: 2012-07-03 19:19:05
    Temat: Re: Radio z Renault Fluence jako zestaw głośnomówiący
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    W dniu 03.07.2012 10:19, PiteR pisze:

    > Tak w tel. Może zmień na chcwilę język w telefonie.

    Nie było potrzeby zmiany języka. Chodziło o opcję

    menu > łącza > bluetooth > zdalny tryb sim

    ma być wyłączony a u mnie był włączony. Po wyłączeniu tej opcji mogę bez
    problemu odbierać rozmowy telefoniczne za pomocą zestawu głośnomówiącego
    w moim nowym autku

    Wielkie dzięki za pomoc. Jesteś WIELKI.

  • 12. Data: 2012-07-03 19:21:18
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    W dniu 03.07.2012 08:15, PJ pisze:
    > //A nie ma pod kierownicś przycisku do odebrania rozmowy? Co na to>
    >
    > Nic takiego nie znalazłem :(
    >
    > bo najprawdopodobniej nie ma dedykowanego przycisku tylko zalatwiasz
    > to wielofunkcyjnym ... po nadejsciu polaczenia komp powinien
    > przelaczyc sie na telefon z innego trybu np radia czy navi i widocznie
    > tego nie robi ...obstawialbym ta Nokie wiec sprawdz najpierw z innym
    > telefonem
    >
    > P.

    To nie w tym problem. Zestaw głośnomówiący wcale nie wykrywał, że ktoś
    dzwoni. Teraz już wykrywa. Po prostu źle był ustawiony telefon.

  • 14. Data: 2012-07-11 22:04:20
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    W dniu 04.07.2012 08:09, PJ pisze:
> [...]
    >
    > //Teraz już wykrywa. Po prostu źle był ustawiony telefon.
    >
    > obstawialbym ta Nokie wiec sprawdz najpierw z innym telefonem

    Nie rozumiem czemu mam sprawdzać z innymi telefonami skoro już wszystko
    działa jak należy.