    From: Gienek <g...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Radio z Renault Fluence jako zestaw głośnomówiący
    Date: Mon, 02 Jul 2012 22:06:07 +0200

    Posiadam telefon Nokia E66 z softem 501.21.001.

    W aucie renault fluence posiadam radio z bluetoothem. Udało mi się
    sprząc telefon z radiem bez żadnego problemu. Na wyświetlaczu radia mam
    dostęp do książki telefonicznej. Mogę bez problemu wybierać numer za
    pomocą przycisków umieszczonych pod kierownicą do obsługi radia mogę
    wybierać osoby z książki telefonicznej i dzwonić. Gdy włączę wybieranie
    numeru to radio milknie i słychać w głośnikach samochodu dźwięk rozmowy
    telefonicznej. Wszystko przebiega bez najmniejszego problemu.
    Problem zaczyna się dopiero gdy ktoś dzwoni do mnie. Zestaw
    głośnomówiący z radia wcale tego nie wykrywa i zachowuje się tak jakby
    nic się nie działo. Na wyświetlaczu telefon wyświetla, że ktoś dzwoni
    ale gdy za pomocą klawiszy telefonu odbieram rozmowę to nie słyszę
    rozmówcy ani w telefonie ani w zestawie głośnomówiącym rozmówca również
    mnie nie słyszy. Może ktoś wie jak ustawić urządzenia aby można było
    również odbierać rozmowy za pomocą zestawu głośnomówiącego?