  • 1. Data: 2014-11-17 13:26:11
    Temat: Radio internetowe, mp3 i NAS
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Mam NAS i chciałbym go wykorzystać do odtwarzania mp3 ale poza
    komputerem i TV. Pomyślałem o wykorzystaniu radia internetowego z opcją
    strumieniowania z serwera. A może macie inne rozwiązanie, by słuchać mp3
    bez włączania komputera, TV?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2014-11-17 13:20:09

  • 2. Data: 2014-11-17 15:05:53
    Temat: Re: Radio internetowe, mp3 i NAS
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 17.11.2014 Heraklit <r...@f...pl> napisał/a:
    > Mam NAS i chciałbym go wykorzystać do odtwarzania mp3 ale poza
    > komputerem i TV. Pomyślałem o wykorzystaniu radia internetowego z opcją

    Ja wykorzystuję mikroserwer na Linuksie jako
    NAS a dodatkowo m.in. do radia i mp3- mplayer,
    transmitter fm plus pilot radiowy.
    I piszę teraz właśnie z tego serwerka łącząc
    się z telefonu :)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2014-11-18 17:10:48
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Heraklit wrote:
> [...]
    > komputerem i TV. Pomyślałem o wykorzystaniu radia internetowego z opcją
    > strumieniowania z serwera. A może macie inne rozwiązanie, by słuchać mp3

    Są odtwarzacze sieciowe typu Logitech Sqeezebox i inne DLNA.
    Możesz użyć tabletu, smartfona i podłączyć go jackiem do zestawu stereo
    lub użyć słuchawek. Są wieże HiFi, miniwierze HiFi, które potrafią
    odtwarzać po sieci. Albo głośnik bezprzewodowy sterowany ze smardwona. W
    sumie to jest pytanie bardziej na grupę news:pl.rec.audio

  • 4. Data: 2014-11-18 20:52:10
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 17/11/2014 12:26, Heraklit wrote:
> [...]
    > komputerem i TV. Pomyślałem o wykorzystaniu radia internetowego z opcją
    > strumieniowania z serwera. A może macie inne rozwiązanie, by słuchać mp3

    Ale jaki NAS, bo np w moim Zyxelu do tego celu sluzy Polkast.
    Moze producent twojego NASa tez ma cos podobnego, cos w rodzaju prywatna
    chmura, itp...
    Jezeli chodzi o siec lokalna tylko, to polecam na Androida, ES File
    Explorer, i normalnie wchodzisz na zasob sieciowy i grasz, ogladasz.
    Albo - tez siec lokalna - NAS marki Zyxel ma Server DLNA Twonky wiec
    odpowiedni player na telefon i grasz, ogladasz, filmy, zdjecia, wszystko... ;)

  • 5. Data: 2014-11-19 17:55:22
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-11-17 o 13:26, Heraklit pisze:
> [...]
    > komputerem i TV. Pomyślałem o wykorzystaniu radia internetowego z opcją
    > strumieniowania z serwera. A może macie inne rozwiązanie, by słuchać mp3

    Jeśli ma to być rozwiązanie z dobrymi głośnikami to rozważ produkty Bose
    SoundTouch

    --
    pozdrawiam
    Piotr