  • 1. Data: 2012-06-07 14:55:05
    Temat: RS Components cd...
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    Skąd wysyłane są przesyłki z RS Components ?
    Ba tak - zamówiłem wczoraj, dostałem też wczoraj ok. 17.00 potwierdzenie
    zamówienia, ale jak na razie nie mam potwierdzenia wysyłki. Co oni, też
    świętują nie daj Boże dziś ?

  • 2. Data: 2012-06-07 15:08:44
    Temat: Re: RS Components cd...
    Od: AnonimGall <g...@b...com>

    W dniu 2012-06-07 14:55, sundayman pisze:
    > RS Components

    A ty myslisz ze polska to jedyny katolicki region w europie ?

  • 3. Data: 2012-06-07 15:09:58
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

    Użytkownik "sundayman" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ba tak - zamówiłem wczoraj, dostałem też wczoraj ok. 17.00 potwierdzenie
    > zamówienia, ale jak na razie nie mam potwierdzenia wysyłki. Co oni, też

    Przy całym dzisiejszym Outsoucingu mogą być wszędzie:

    Cut to Manmeet on the phone with a customer, giving him the confirmation
    number to his order or something. He looks both competent and confident.]

    Manmeet: That's 2, 5, 6, K as in Krishna, P as in Punjabi, R as in Ramayana.

    Male Caller: Where am I calling? [Manmeets face falls.] Is this India?

    Manmeet: [nervously] No.

    Male Caller: [angrily] Am I calling FREAKING India to get a mug that says
    "America is #1"?!

    Manmeet: [frantically, as Todd and Manager watch] No! We're in Detroit--city
    of motors and black people!

    [The caller hangs up and Todd makes a pained face.]

    :)
    Pozdr. TC

  • 4. Data: 2012-06-07 15:20:23
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    > A ty myslisz ze polska to jedyny katolicki region w europie ?

    No , aż tak, to chyba jedyny. Kuśwa no, bogate społeczeństwo mamy, co
    chwila "święto", "długi weekend" ... itp.

  • 5. Data: 2012-06-07 15:32:50
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    No tak, jeśli to jest z Bad Hersfeld, chyba tam mają centrum
    dystrybucji, to oczywiście niemieckie katole też mają święto...
    No dramat.

  • 6. Data: 2012-06-07 15:36:38
    Od: AnonimGall <g...@b...com>

    W dniu 2012-06-07 15:20, sundayman pisze:

    > No , aż tak, to chyba jedyny. Kuśwa no, bogate społeczeństwo mamy, co
    > chwila "święto", "długi weekend" ... itp.

    Bawaria najbogatszy katolicki Land w Niemach tez maja dzisiaj wolne !
    Tak swoja droga kominy w Dachau dalej stoja gotowe do przyjecia rzeszy
    darmowych niewolnikow z calej europy.
    Pozdrowienia dla elektrykow z monachium.