  • 11. Data: 2012-05-10 22:20:08
    Temat: Re: ROTFL
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-10 17:56, LEPEK pisze:
> [...]
    -podatek,artykul.html?node=2

    > Miło by było, jakbyś pisał w temacie czego post dotyczy, nie mówiąc o
    > paru słowach wprowadzenia, opinii w treści. Tak z szacunku dla innych.
    >
    > Pozdr,

    Będę miał na uwadze na przyszłość.

  • 12. Data: 2012-05-11 09:18:34
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-10 22:15, J.F. pisze:

    > A ze taki AMG kosztuje od kilkaset tysiecy, to 15% staje sie powazna kwota.
    > Plus vat.

    Ja zrozumiałem że podatek od posiadania a nie zakupu
    Ups. Źle zrozumiałem ;-) Już człowiek popada w paranoję od tych
    kolejnych podatków ;-)

  • 13. Data: 2012-05-11 10:23:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kuba (aka cita) wrote:

    > 30zł od 1KM ... co daje kilkanaście do kilkudziesięciu tysięcy
    > złotych dla samochodów typu AMG czy M5 ...

    stać ich na bryki to niech płacą... bosz...

  • 14. Data: 2012-05-11 10:55:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości

    >Ja zrozumiałem że podatek od posiadania a nie zakupu
    >Ups. Źle zrozumiałem ;-)

    W zasadzie na jedno wychodzi - tylko platne w ratach lub z gory :-)

    >Już człowiek popada w paranoję od tych kolejnych podatków ;-)

    A w budzecie dziura i podatkow bedzie coraz wiecej :-)

    J.

  • 15. Data: 2012-05-11 15:14:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/05/2012 09:23, Marek Dyjor wrote:

    > stać ich na bryki to niech płacą... bosz...

    Zabrać złodziejom, nakradli pewno, bo inaczej skąd by mieli? Oddać
    ludowi, niech będzie sprawiedliwość i socjalizm!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2012-05-11 15:25:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kamil wrote:

    > Zabrać złodziejom, nakradli pewno, bo inaczej skąd by mieli? Oddać
    > ludowi, niech będzie sprawiedliwość i socjalizm!

    wiesz w przypadku Rosji to w sumie jest w 95% racja :)

    tamtejsi milionerzy raczej sie uczciwą i ciężką praca przez pokolenia dużej
    forsy nie dorobili. :)

    ot ukradli znaczy sie uwłaszczyli za przyzwolenie najwyższej władzy na
    majątku byłej ZSRR.

  • 17. Data: 2012-05-11 16:39:35
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Marek Dyjor wrote:

> [...]
    > dużej forsy nie dorobili. :)
    >
    > ot ukradli znaczy sie uwłaszczyli za przyzwolenie najwyższej władzy na

    Miliarderzy to tak. Ale milionerzy to bardzo różnie

    pzdr
    \SK

  • 18. Data: 2012-05-11 19:34:19
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Zabrać złodziejom, nakradli pewno, bo inaczej skąd by mieli?

    W Rosji to się akurat często sprawdza, jeśli chodzi o nabywców takich
    furek...

  • 19. Data: 2012-05-12 01:38:23
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Kuba (aka cita), Thu, 10 May 2012 20:10:33 +0200, pl.misc.samochody:

    > 30zł od 1KM ... co daje kilkanaście do kilkudziesięciu tysięcy złotych dla
    > samochodów typu AMG czy M5 ...

    Co stanowi 5% ceny samochodu. Luźno wnoszę, że jak kogoś stać na AMG to 5%
    w jedną czy w drugą stronę nie robi mu różnicy...

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 20. Data: 2012-05-12 11:01:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 01:38:23 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):
    > Kuba (aka cita), Thu, 10 May 2012 20:10:33 +0200, pl.misc.samochody:
    >
    > Co stanowi 5% ceny samochodu. Luźno wnoszę, że jak kogoś stać na AMG to 5%
    > w jedną czy w drugą stronę nie robi mu różnicy...

    Nie tylko AMG. 5% to dla wszystkiego nie robi duzej roznicy.

    J.