  • 1. Data: 2012-04-08 09:26:12
    Temat: RBM One na grouponie
    Od: "szymek" <t...@U...pl>

    Witajcie
    Znowu na grouponie jest ten smartfon, niestety nie w tak atrakcyjnej cenie
    jak ostatnio. Chyba się zorientowali że ostatnio wszystko się rozeszło "na
    handel"
    http://shopping.groupon.pl/d-4453920-smartfon-rbm-on
    e-red-bull-telefony

  • 2. Data: 2012-04-08 20:24:17
    Temat: Re: RBM One na grouponie
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    szymek wrote:
> [...]
    > Znowu na grouponie jest ten smartfon, niestety nie w tak atrakcyjnej
    > cenie jak ostatnio. Chyba się zorientowali że ostatnio wszystko się

    dlaczego wszystko na handel, ja kupiłem normalnie dla siebie 1 szt
    jednak cena obecna jest jakby mniej satysfakcjonująca

    jeffrey

  • 3. Data: 2012-04-09 01:10:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-08 20:24, Jeffrey pisze:

    e-red-bull-telefony

    > dlaczego wszystko na handel, ja kupiłem normalnie dla siebie 1 szt
    > jednak cena obecna jest jakby mniej satysfakcjonująca

    Dobre to?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-04-09 10:40:30
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 09.04.2012 01:10, Krystek pisze:

    > Dobre to?
    co? cena wmiarę, telefon średni
    ToMasz

  • 5. Data: 2012-04-09 10:42:56
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Krystek wrote:

    > Dobre to?
    >
    > K.

    całkiem przyzwoity fon - nie mam porównania do innych więc nie mogę
    powiedzieć czy jest lepszy czy gorszy
    nigdy nie dałbym za niego 700zł ale ja zapłaciłem 300zł z przesyłką ze
    starterem ( sieć RBM jest słaba ale fon jest bez blokady)
    działają wszystkie programy na androida które zainstalowałem w tym gry
    jak się nie włączy wifi to bateria powinna chodzić ponad dwie doby, z
    wifi można pograć jakieś 4-6h

    jeffrey

  • 6. Data: 2012-04-09 17:05:05
    Od: jerzu <t...@i...pl>