  • 1. Data: 2011-03-09 13:19:44
    Temat: RAM do płyty Gigabyte
    Od: "Tosiek" <a...@g...pl>

    Witam
    Komputer stacjonarny, płyta: GA-M61VME-S2 rev 2. Chcę do niej kupić 2 GB
    pamięci na 1 płytce. Na Allegro nie ma pamięci dedykowanych do niej tzn.
    tych co producent przetestował. Proszę posiadaczy takiej płyty z
    zainstalowanymi 2 GB pamięci o podanie symbolu pamięci, bo jest tego pełno,
    tylko nie wiadomo które będą współpracowały. Już raz się naciąłem, musiałem
    zwracać. Nie gram na komputerze, więc nie chodzi mi wentylowane.
    Pozdrawiam
    Tosiek