  • 31. Data: 2009-07-20 21:50:15
    Temat: Re: RAID - fajne, ale.. wkurza!
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2009072019503000@grush.one.pl...

    > Pisanie programów obsługi urządzeń niestety nie jest łatwe,
    > firmy wydają na to coraz mniej, a na rynku jest coraz wię-
    > cej niedouczonych programistów. Wniosek z tych trzech infor-
    > macji składowych jest raczej prosty.

    Jak masz w tym temacie rokowania na przyszłość? Chyba nie chińska konkurecja
    outsorcingu programistów?

  • 32. Data: 2009-07-20 22:02:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    maX pisze:
    > Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Jak masz w tym temacie rokowania na przyszłość? Chyba nie chińska konkurecja
    > outsorcingu programistów?

    Jak jesteś takim mądrym programistą to mi napisz sterownik do Lexmark 1020
    pod Windows7, ok?
    Tylko tego mi brakuje.

    --
    animka

  • 33. Data: 2009-07-21 06:09:08
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 20.07.2009 23:50, maX pisze:
    > Jak masz w tym temacie rokowania na przyszłość? Chyba nie chińska
    > konkurecja outsorcingu programistów?

    Mam rokowania. Są one nieciekawe, niestety ;)

    Na szczęście rosnącą w siłę pozycję zdobywa Linux, w którym
    mało jest miejsca na zamknięte sterowniki robione najmniejszym
    kosztem. Co prawda efekt jest taki, że urządzenia firm-krza-
    ków często po prostu nie działają zamiast działać marnie, ale
    na dłuższą metę jest to pozytywne raczej.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 34. Data: 2009-07-21 07:58:59
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    Trudno mowic o pielegnacji (w moim wypadku) sysemu
    ktory ma dzien ;) i oprocz niezbednego minimum nie mial
    jeszcze okazji nalapac baziewia ;)

    pozdr

  • 35. Data: 2009-07-21 08:04:52
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    Na podsumowanie tematu - wnioski z "zaleczonego" kompa.

    > System nie ma prawa się wykrzaczyć z powodu aplikacji.

    Wiem, tyle ze to nasze poboze zyczenia.
    Wlacze przy Tobie (to byl powod BSow) Outopsta free
    i w 60 sek za kazdym razem wywale tego (czyt. moj config)
    nowego kompa w powietrze odpalajac net poprzez www.

    Dlaczego? nie wiem. Pewnie cos i w ustawieniach szloby
    poukladac, ale nie mam czasu na walke z free outpostem.
    Dostal chopl wolne - a komp stabilny jak skala.

    pozdrawiam

  • 36. Data: 2009-07-21 08:16:04
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "ChOpLaCz"
> [...]
    >poukladac, ale nie mam czasu na walke z free outpostem.
    >Dostal chopl wolne - a komp stabilny jak skala.

    Outpost akurat (jak zresztą każdy program tego typu) pakuje się z
    częścią kodu w rejony kernelowe, więc nie jest zwykłą aplikacją. To
    zupełnie inna para kaloszy.

    --
    [------------------------] The art of flying is to throw yourself at
    [ K...@e...eu.org ] the ground and miss.

  • 37. Data: 2009-07-21 08:56:30
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Radosław Sokół" napisał:
> [...]
    > ków często po prostu nie działają zamiast działać marnie, ale
    > na dłuższą metę jest to pozytywne raczej.

    linux, nie linux, ta sama dupa!:O(
    wszystkie obecne systemy są złe z założenia i jedne są trochę lepsze inne
    gorsze, cała filozofia:O(
    bo co to za głupota żeby sterowniki do sprzętu były pisane pod system? inne
    do xp, inne do visty, inne do linuksa inne do pingwina, podobnie jest z
    oprogramowaniem, które jeszcze często trzeba instalować (huj wie po co), a
    na dokładkę zaden system nie potrafi w pełni kontrolować sterowników i
    programów i siebie samego!:O(

  • 38. Data: 2009-07-21 16:54:33
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h44lht$8iv$2@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > a na dokładkę zaden system nie potrafi w pełni kontrolować sterowników i

    :D
    to mnie rozbawiles :)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Sterownik_urz%C4%85dzen
    ia
    bo w sumie czemu szyba z malucha nie mialaby pasowac do passata...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 39. Data: 2009-07-21 18:02:32
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    ChOpLaCz pisze:

    > Trudno mowic o pielegnacji (w moim wypadku) sysemu
    > ktory ma dzien ;) i oprocz niezbednego minimum nie mial
    > jeszcze okazji nalapac baziewia ;)

    Pewnie niezbędnych sterowników do chipsetu nie zdążyłeś zainstalować,

    --
    animka

  • 40. Data: 2009-07-22 18:42:28
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Michal AKA Miki" napisał:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Sterownik_urz%C4%85dzen
    ia

    jak działają sterowniki potrafię sobie wyobrazic,
    jak powinny działać też jestem sobie w stanie wyobrazić:O)

    > bo w sumie czemu szyba z malucha nie mialaby pasowac do passata...

    bardziej trafnie by było:
    czemu radio z malucha nie miało by pasować do passata:O)