  • 1. Data: 2013-04-05 20:55:42
    Temat: Quality Management
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Podziwiam coraz bardziej współczesną elektronikę.
    Własnie potraktowałem młotkiem następny napęd DVD.
    Tym razem firmy Samsung.
    Nagrywarki DVD to sprzęt już archaiczny i w zasadzie wychodzący z użycia.
    Niemniej od czasu do czasu przydatny.
    Ta , którą potraktowałem młotkiem służyła sporadycznie przez 1 rok.
    Jakość ponad wszystko.

    Ale za to dziesiątki standardów transmisji (ch...j wie po co), pierdylion
    formatów zapisu.

  • 2. Data: 2013-04-05 21:11:42
    Temat: Re: Quality Management
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 05.04.2013 20:55, zapinio wrote:
> [...]
    > Niemniej od czasu do czasu przydatny.
    > Ta , którą potraktowałem młotkiem służyła sporadycznie przez 1 rok.

    A mogłeś po prostu wyczyścić optykę.

    Michoo

  • 3. Data: 2013-04-05 21:25:22
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Dobry człowieku,
    Optykę wyczyściłem, ale czasy gdy izopropanol był dobry na wszystko (bo
    reszta CD była przyzwoicie robiona) dawno minęły.
    Napędy optyczne dzisiaj to jakościowo rozpacz.
    Nowa nagrywarka kosztuje ok. 60zł.
    Chodzi o zasadę.
    Marnotrawstwo materiałów, pracy.
    Tryumf jednorazowego masowego gówna.

  • 4. Data: 2013-04-05 21:31:59
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 05.04.2013 21:25, zapinio wrote:
> [...]
    > reszta CD była przyzwoicie robiona) dawno minęły.
    > Napędy optyczne dzisiaj to jakościowo rozpacz.

    Marnotrawstwem byłoby robienie wytrzymałej nagrywarki podczas gdy jest
    to niepotrzebne, bo klient statystycznie częściej wymienia cały sprzęt.

    Michoo

  • 5. Data: 2013-04-05 21:46:51
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    > Marnotrawstwem byłoby robienie wytrzymałej nagrywarki podczas gdy jest to
    > niepotrzebne, bo klient statystycznie częściej wymienia cały sprzęt.

    Jakby caly sprzet nie byl gowniany to by nie wymienial.

  • 6. Data: 2013-04-05 21:56:14
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 05.04.2013 21:46, Gomez wrote:

    > Jakby caly sprzet nie byl gowniany to by nie wymienial.

    Niestety nie - rozwój jest tak szybki, że większość ludzi wymienia
    sprzęt bo pojawił się nowy. NIe ma więc sensu z punktu widzenia
    producenta robić wytrzymałego sprzętu bo skorzysta z tego promil
    klientów i nie przełoży się to na zyski w przyszłości a przełoży się na
    koszta teraz.

    Michoo

  • 7. Data: 2013-04-05 22:15:04
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    No właśnie nie wymienia, bo coraz więcej ludzi przekonuje się ,że jest im to
    potrzebne jak ząb w dupie.
    Wyrzuć stare , kup nowe.
    Tylko po co ?
    Debilny marketing wszędzie , a i tak dupa z tyłu.

  • 8. Data: 2013-04-05 23:55:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 05 Apr 2013 21:56:14 +0200, Michoo <m...@v...pl> wrote:
    > Niestety nie - rozwój jest tak szybki, że większość ludzi wymienia
    > sprzęt bo pojawił się nowy. NIe ma więc sensu z punktu widzenia

    No nie wiem, ja PC wymienialem ostatnio 5 lat temu i tylko plyte
    główna bo szlag ja trafił po burzy. Nie widzę potrzeby żeby go
    ponownie wymieniac. A napęd dvd w tym czasie ze dwa razy wymieniałem
    albo trzy, zasilacz raz, dyski wcale.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2013-04-06 00:23:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    zapinio napisał:

    > Tryumf jednorazowego masowego gówna.

    Hmm... gówna wielorazowego, to nawet nie będę próbował sobie wyobrazić.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2013-04-06 00:26:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

> [...]
    > główna bo szlag ja trafił po burzy. Nie widzę potrzeby żeby go
    > ponownie wymieniac. A napęd dvd w tym czasie ze dwa razy wymieniałem

    No i akurat w napędach DVD postępu nijakiego od dłuższego czasu nie ma.
    Motywacji do wymiany, poza szerzącym się zepsuciem, również nie.

    --
    Jarek